![]() |
In maart massale aanval op Israël?
Volgens een Koeweitse krant zijn er volgende maand, in maart, aanvallen te verwachten in Israël.
http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=424867 __________________________________________________ ______________________ En nu afwachten en kijken wat er gaat gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Interessante bron. |
wa voor ne site is da?
|
translated by MEMRI, jeej
|
Massale aanvallen ?Nee toch,gaan de mokes weer eens goed op het gore smoel krijgen:-P
Raar hé,dat is sinds dien held uit antwaarpe in Libanon zit 8O |
Citaat:
Gevolg was dat ze alle dik op hun kop hebben gekregen toen en ze zijn toen allemaal land verloren aan de Israeli. Het is in die tijd dat de Israeli de gaza en westelijke jordaanoever gaan bezetten. Als ze dus terug willen beginnen tegen die mannen, dat ze maar doen. De vraag is enkel of ze dat nog wel durven. |
Ze dreigen idd voortdurend.
Kijk maar wat Tzipi Livni daarop zegt. We weigeren ons dagelijkse leven te veranderen. En mocht er een aanval komen dan staat het leger klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Een nieuwe lente, maar geen nieuw geluid ? :-( :-( Afwachten en goed kijken naar wat er wèrkelijk gebeurt blijft de boodschap, inderdaad. Ik hou mijn hart vast, en 'fingers crossed'. Hopelijk komt er uit dat 'Heilig Land' eindelijk eens iets dat ècht het etiket 'goed en mooi' verdient, maar ik durf er niet op wedden. |
Citaat:
Kan bush eigenlijk aangeklaagd worden op misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden? Of is hij ook na zijn presidentsschap nog immuun? |
Citaat:
Laat ze maar komen die moslims,we zullen ze een warm ontvangst geven :twisted: |
Citaat:
|
Bericht kan gewoon een gerucht zijn.
Ik begrijp die landen en groeperingen echt niet. Denken ze echt dat ze met geweld iets gaan oplossen ? Er vallen meestal slachtoffers langs beide kanten,meestal minder Israelische slachtoffers. En wanneer Israel te sterk begint te aanvallen gaan ze bij de wereld wenen. De oorlog stopt onmiddelijk(remember Lebanon) en de grootste verliezer is hun eigen volk.Veel slachtoffers,hun economie helemaal kapot en geen enkel centimer land gewonnen.En het leven in Israel gaat gerust verder. Gelukkig bestaat er Abu Mazen en die ziet dat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon wat zionistische propaganda
|
Het zou wel lachen zijn. Terroristische staat nummer twee in de wereld die eindelijk eens wat rammel gaat krijgen, ik hou de champagne klaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be