![]() |
Hoort het bloeddorstig zwijn van het rode Plein in de beerput?
In Rusland is weer sprake omtrent de mummie op het Rode Plein.
Deze bevindt zich al sinds 1922 in het masoleum op het plein, en is te bezoeken. Het is echt een schande dat de mummie van zo'n archislechte mens, een onmens, een beest, psychopaat, massamoordenaar, dief, daar zo goed verzorgd en verafgood wordt.:evil: Hij heeft de kiem tot ontwikkeling gebracht dat decenia en generatie's lang zorgde voor dood, honger, bederf. Het is nooit meer goed gekomen met Rusland, zelfs nu draagt het de sporen van wat dat onmens zaaide. Rusland zou nooit meer zn glorieuze gouden periode kennen welvaart en geluk van voor de octoberrevolutie.:cry: Maar tegenwoordig gaan almaar meer stemmen op om dat vies goedje van het Rode Plein te verwijderen, samen met die muur waar zich nog karkassen bevinden van onder anderen het onmens, zwijn, dief, massamoordenaar Stalin. Dit zou onmiddelijk moeten gebeuren, en liever vandaag dan morgen.:x Het kan niet langer zijn dat de verantwoordelijken-moordenaars van tientallen miljoenen doden opgebaard liggen op de plaats dat een symbool is van Rusland. Men zou alles wat te maken heeft met die bloeddorstige heersers sinds Lenin moeten vernietigen. Van literatuur, tot standbeelden, huizen, alle symbolen. (Lenin zelf wilde oorspronkelijk naast zn moeder begraven worden met traditionele orthodoxe begrafenis 'om zn moeder niet te kwetsen'.(De smerige hypocriet!:x Hij ontzegde het zn slachtoffers, en liet ze gewoon verdwijnen in de put.:x). Men zou het graf van zn moeder moeten vermorzelen, gewoon om hem postuum te straffen.) Hij hoort in stukken gesneden te worden, zoveel als er gevangenissen in Rusland zijn. En in iedere gevangenis zou men een stuk in de beerput moeten gooien, zodat hij voortaan 'rust' in de beerput van Ruslands misdadigers. |
Citaat:
|
Het feit dat je uw keuzemogelijkheden zo formuleert en zo beperkt tot essentieel slechts 1 keuze.... doet me vermoeden dat Stalin in jou zijn evenknie heeft gevonden...
Belachelijke post |
Niet echt een ernstige poll.
Overigens meen ik dat massamoordenaar Lenin beter zo snel mogelijk gecremeerd wordt en zijn asse ergens verspreid over een zee. |
Citaat:
Je hebt mij nu net tot in het diepst van mijn ziel beledigd. Je kan op me schelden zoveel je wil, roep wat je wil, maarje vuile nazipoten af van Lenin!!!! Ten tweede psychiatrsch onderzoek: ben je werkelijk gevaarlijk gestoord of doe je het bewust. In het tweede geval een lange gevangenisstraf. Of weet je wat? Ook maar enige kleine kennis van geschiedenis zou ook al helpen, in plaats van nazipropagande te verspreiden. Als ik alles zou zeggen wat me nu over jou op het hart ligt, dan zou ik er waarachtig nog in kunnen slagen de moderatoren van dit forum er toe aan te zetten de overdreven "vrijheid van meningsuiting" enigzins te beperken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik dacht eigelijk dat u een vriend van de USA was ?! U bent toch voor de onafhankelijkheid van Kosovo ? En applaudiseerde toen de Amerikanen de Serviërs bpmbardeerden ? |
Neen, ik ben onrechtvaardig, waanzinnig en vind dat met de miljoenen slachtoffers en het hele russische volk mag gespot worden.
|
Citaat:
Maar vooral; waaruit leidt jij af dat ik nazi-sympathiën zou hebben?:x Als er iemand in deze discussie is die werkelijk iemand beledigd dan ben jij het wel!:-o Hoe durf je te veronderstellen dat ik dweep met het nazi-gedachtengoed? Het is eerder omgekeerd; de ideologie van jou idool-dat-stuk-onmens leunt veel dichter bij nazi-sympathiën.8O Citaat:
Och makker, overdrijf eens niet, en ontwaak, zou ik zo zeggen. Lenin heeft gewoon de fundamenten gelegd voor wat de allerzwartste periode ooit zou zijn voor het hele Russische volk. Het is hij die er uiteindelijk voor verantwoordelijk is dat héél Rusland aan de vodka zit.:roll: |
Citaat:
In dat opzicht is Stalin dan het slachtoffer van zn eigen propaganda.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Duitsers steunden hem omdat dit betekende dat Rusland als hun vijand zou wegvallen. Een beetje historische kennis en gezonde geest kan geen kwaad, forumspook. Nee, ik ben overigens tegen de onafhankelijkheid van Kosovo omdat ik heb ingezien dat dat alles slechts een zet is in het EU- en USA-imperialisme met als doel de olielijnen te bemachtigen, verdeeldheid te zaaien in het oosten, en hun militaire macht daar te versterken. Een nieuwe etnische oorlog zou geweldig zijn voor Europa en de USA om weer militair tussen te komen. En de bombardementen op onschuldige Joegoslaviërs waren misdadig. |
Citaat:
Dat over de mening van het Duitse Volk. Een krantenpoll onder het Duitse Volk heeft overigens ook nog uitgewezen dat het grootste deel terug wil naar de splitising van Duitsland. Dat gezegd zijnde, lees eens een gecshiedenisboek, dat zou al heeeel wat helpen. Ik heb geen idee welke drug jij hebt genomen, maar ik ben uit mezelf tot het Communisme gekomen na jaren verzamelen van historische kennis (ik beschouw kennis vergaren overigens als een van de grootste doelen in een mensenleven). Ten tweede begint deze hele discussie met een, zoals je zelf beaamde, in een duidelijke vlaag van woede geschreven, irrationele poll en een al even erg en scheldend eerste bericht. Dan kan je moeilijk verwachten dat ik daar ook relaxed bij blijf. Ik ga er ook van uit dat je over een gezond verstand beschikt en dus wel het verschil tussen nazi's en Communisten weet. Hevige anticommunistische propagande, zoals het aanklagen van Lenin, is overigens iets waar bijna alleen de nazi's gebrui van maakten. Je zal wel begrijpen dat ik niet in alle rust en kalmte mijn eerste post heb geschreven. Wat Lenins leven betreft, ik meen het, lees een boek, zelfs een kapitalistisch boek is goed, zelfs de kapitalisten weten dat het irrationeel is om Lenins revolutie tegen de tsaristische onderdrukking aan te klagen. Zo, en dan wacht ik nu op een, naar ik hoop, rustig, niet kleinerend en volwassen antwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, hij brengt geld op, en dat is het enigste wat telt. Capitalism rules, ook over Lenin. |
Citaat:
Net zoals er met die tshirtjes met Ché zijn kop op flink wat geld te verdienen valt. |
Citaat:
Nu Lenin nog: zijn bewind was niet veel beter als dat der Tsaren, nietwaar ? Wat de Duitsers deden voor Lenin & zijn Bende Communisten was ongeveer hetzelfde wat de USA deed door de Afgaanse verzetsgroepen te steunen ten tijde van de Russische invasie... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be