![]() |
Revolutie is de tweeënveertigste forummer van de week
Het is weer zaterdag, Longhorn heeft Revolutie als zijn opvolger gekozen.
Revolutie beschrijft zichzelf als volgt: hier volgt de korte biografie: Ik ben geboren in Antwerpen Stad in 1987, maar een paar jaar later naar het Antwerps district Ekeren gaan wonen. Ik werk sinds 2006 bij General Motors Antwerpen, in de vaste nachtploeg. Zoals al misschien is gebleken ben ik een grote metal fanaat. Ook ben ik een groot filmliefhebber, vooral op het vlak van fantasyfilms. Al is mijn favoriete regisseur Quentin Tarantino. En nog even erbij zeggen dat ik ook een grote verzamelaar ben van alles wat te maken heeft met Lord of the Rings. Ik ben ook erg geinteresseerd in de middeleeuwen en de oude viking cultuur. Mijn verdere vrije tijd breng ik door bij mijn vriendin en door te gamen. |
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?
|
je zegt dat jeje vrije tijd doorbrengt met ondere andere gamen, welke spellen speel je.
|
Citaat:
Eigenlijk eet ik zowat bij alles ketchup en mayonaise, zelfs bij spinazie. |
Citaat:
Ik ben erg te vinden voor strategy games. Zo heb ik heel the settlers en age of empires series. Half life 1 & 2 behoort ook tot mijn lievelingsgames. En natuurlijk de tweede wereldoorlog shooters zoals; medal of honor, brothers in arms, call of duty, ... |
je favoriete partij?
|
Hoe zou jij jezelf in één woord omschrijven? :-)
|
Citaat:
Mijn favoriete partij blijft het Vlaams Belang, maar voor LLD heb ik ook sympathie. Het liefste zou ik natuurlijk een kartel zien met Vlaams Belang, LLD en wie weet de N.VA. |
Citaat:
hierover ga ik eens een tijdje denken. Ik ga eerst nu chinees halen ;-) |
wat is uw favoriete sterke drank?
|
Ben je dikwijls dronken?
|
ben je na je secundair onderwijs direct gaan werken, of heb je nog hogeschool geprobeerd?
|
Citaat:
Maar natuurlijk lust ik ook wel graag een wodka of jenever. |
Waarom de vaste nachtploeg?
|
Citaat:
Op familiefeestjes laat ik mij wel gaan. Het bier is daar gratis :-P, dus dan drink ik bier met liters :-) Ik ga wel geregeld op café met maten en dan drink ik ook wel een paar pintjes, maar dat is meestal niet dat ik stomdronken word. |
Welke drugs neem je allemaal (buiten alcohol dan) ?
|
Citaat:
Ik heb al 5 jaar een vriendin en heb samenwoonplannen, als student is dit volgens mijn weten onmogelijk realiseerbaar. Ik ben zeer blij dat ik een vast inkomen heb, maar toch heb ik soms spijt dat ik geen hoge school heb geprobeerd. Maar wat niet is kan nog komen ;-) De kans bestaat dat ik binnenkort een opleiding binnen de chemie ga proberen. Als het me dat lukt dan zit ik veilig. |
Amai, al vijf jaar samen op 20-21jarige leeftijd en geen studententijd meegemaakt. Niet veel geprofiteerd van tschoon leven dus ;) ?
Ieder zen keuze natuurlijk e ;) |
Citaat:
Nu ik momenteel nog thuis woon probeer ik zoveel mogelijk geld binnen te verdienen voor mijn toekomst. Ik zal nooit in het sukkelstraatje willen belanden. Dus is het altijd goed om een reserve te hebben waarop ik later kan terug vallen als het moeilijker gaat. |
Citaat:
En natuurlijk beleef ik nog steeds een schoon leven, op mijn eigen manier ;-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be