![]() |
Iran zal alle afvalligen waar ook ter wereld ter dood veroordelen
Ipv geestelijken zal nu de Iraanse staat geloofsafvalligen waar ook ter wereld ter dood veroordelen.
Dat geldt ook voor mensen die de profeel of zijn dochter Fatima beledigen of bespotten. Lees verder: http://meer.trouw.nl/nieuws-en-debat...odyanchor-2666 |
Des te beter voor Iran. Die mannen hebben tenminste ballen.
|
Citaat:
Daar waar bij een normaal persoon hersenen zouden zitten? |
Ik denk dat het tijd wordt dat de internationale gemeenschap de Iraanse regering de doodstraf geeft...
|
Citaat:
|
Och, dan noemen we hem toch gewoon
MEMDOHAM En van Memdoham mag je wèl tekeningskes maken en die is toevallig ook op zijn 56ste getrouwd met een kind van 9, maar die heette dan weer HAASI |
Citaat:
:oops: Iedereen in dekkiiiiiing..........:roll: |
Citaat:
|
De enige goeie reactie van het westen kan zijn om nog harder te lachen met die religie, en elke andere religie. Dankzij het internet kunnen we dat nu ook anoniem zonder we riskeren van kant gemaakt te worden.
Zal ik beginnen: ![]() |
Ook een goeie:
![]() |
![]() |
Als het artikel in "Trouw" correct is, gaat het om een typisch islamietische hypocrisie :
je mag je geloof afvallen als je er spijt van hebt en /of als het onder dwang gebeurde. Het is eigenlijk bijna een uitnodiging aan christelijke /atheïstische/Hindoese/Bhoeddistische enz.. staten om de moslims die binnen hun jurisdictie leven te "dwingen" om hun geloof af te zweren. Preventief dan om te vermijden dat ze door Teheran opgelgde dodingen zouden uitvoeren... Tussen de regels zie ik bovendien de controverse tussen sunnieten en sjieten nog wat benadrukt, het hele bezoek van A.. aan Baghdad is in feite een provocatie aan de soennietische minderheid, de veeg uit de pan voor de amerikanen was duideijk slechts een bijzaak. De amerikanen kunnen er alleen maar beter van worden door er op te wijzen dat de Baghdadse regering waarlijk onafhankelijk is en haar eigen beslissingen kan nemen.. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be