![]() |
Ondertussen stemden de Russen...
Weinigen zullen het weten, maar ...
![]() En die verkiezing gebeurde uiterst democratisch… Nogal iets anders dan in de VS,waar de presidenten - zogezegd via democratische verkiezingen - door reptielen worden aangesteld... :-D |
Op 7 februari, in de draad 'toont Amerika de wereld hoe de democratie werkt, schreef ik:
Citaat:
Medvedev : 70,2 % Zjoeganov: 17,8 % Zjirinovski: 9,4 % Bogdanov: 1,3 % (Kassianov mocht niet meedoen). http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7274395.stm#graph |
En binnenkort krijgen wij Tony Blair, die schuldig is aan GENOCIDe in de Eu aan de macht.
Hij was het die zei dat er massadestructiewapens wapens waren in Irak. |
Citaat:
|
Citaat:
We zagen zoiets bij de opkomst van Hitler in Nazi-Duitsland. We zien iets dergelijks bij de ommezwaai van de Chinese ‘communistische’ leiders, die van communistisch naar rechts-autoritair kunnen draaien, zonder dat het volk mort dankzij de economische vooruitgang. We zien het in Rusland, waar Poetin oude autoritaire bestuursstructuren in ere hersteld, terwijl nieuwe rijken in Moskou in de Gul paraderen. |
De Medvedev heeft dat weer goed gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was mijn punt natuurlijk, plukke-boring die Russische verkiezingen. Als ik C2C was, dan zou ik beweren dat ik voorspellende gaven heb, maar dat is niet het geval.;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be