![]() |
Welk diploma heeft u?
Ik discussiëer hier al jaren maar ik heb eigenlijk weinig zicht op het onderwijs dat iedereen hier gevolgd heeft. Om er een dwarsdoorsnede van te krijgen en ook wel uit nieuwsgierigheid, deze poll, die uiteraard anoniem is.
Als je nog bezig bent aan je opleiding en je bent voor het eerste jaar geslaagd dan mag je erbij zetten dat je dat diploma al behaald hebt, gezien er geloof ik veel studenten hier zijn en we anders een vertekend beeld krijgen. Ik heb zelf geen heel goed beeld op alle verschillende onderwijsmodaliteiten dus sommige domeinen zullen heel erg gediversifiëerd zijn, terwijl ik andere met één woord volledig vat en nog anderen misschien vergeet/niet meer erbij krijg geschreven wegens te weinig tijd. Afhankelijk van de resultaten/suggesties zal ik dan een nieuwe poll maken om een nog verfijnder beeld te krijgen. Het zou leuk zijn als zoveel mogelijk mensen meedoen. En gezien het anoniem is hoeft er niet gelogen te worden. ;) |
Officieel gezien heb ik niet meer dat een getuigschrift 2de Graad TSO Mechanica, dus mijn enige optie die ik kon aanduiden was lager onderwijs :?
Graag gedaan ;-) |
industrieel ingenieur elektromechanica optie automatisering. Hogeschool lange type dus.
Ik was het voorlaatste jaar in de originele vorm (voor de bama structuur). Nu heet dat master in applied engineering of zoiet |
Citaat:
En merci! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb aso diploma (wetwisk) ben nu eerste jaar burgerlijke ir
|
Hogeschool - korte type (3 jaar)
Sectretariaatsmanagement-Talen, optie Bedrijfsvertaler. Je weet wel, dat diploma waar je zowat overal mee terechtkunt, behalve als vertaler. |
Vertaler (hoge school lange type)
|
als alles goed gaat zou ik tegen het einde van dit schooljaar het 'diploma secundair onderwijs - algemeen' in mijn zak moeten hebben steken.
|
Wa is PhD eigenlijk? :?
|
PhD is toch doctoraat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hoort nu eenmaal op het einde van mijn zever, zo simpel is het ;-) Zoals Derk en zijn " :roll: " |
Citaat:
![]() In Hilversum gaat het sneeuwen :roll: |
Citaat:
|
Mijn diploma.... Tussen al die ingenieurs enzo zit ik hier niet op mijn plek met mijn ouderwets A3 mechanikaatje.
|
Aso
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be