![]() |
Moet Paul De Leeuw zich verontschuldigen voor zaterdagavond
http://www.youtube.com/watch?v=fBTBJI6cxQQ
Voor wie het nu nog niet gezien heeft. Vraagt die pipo verontschuldigingen van De Leeuw omdat hij die streaker eens goed belachelijk gemaakt heeft. En, wat denken jullie? |
Wie aandacht zoekt moet niet zagen dat die aandacht krijgt eh.
|
Een streaker die zijn onderbroek aanhoudt is wel nogal lullig eh... :-)
|
Citaat:
:rofl::rofl::rofl: |
Hilarisch filpje en zeker geen excuses. Als er iemand excuses moet geven is het de streaker zelf naar de kinderen toe die ook naar dat programma kijken.
|
knappe reactie van Paul De Leeuw, al moet ik hem gewoonlijk totaal niet.
Natuurlijk geen verontschuldigingen. |
amai, zo'n vleesloos dieet is precies echt nie goed voor het lichaam. Wa ne skeletor.
|
Uiteraard geen verontschuldigingen, maar ik vraag me toch af wat dat zou geven moest die gast klacht indienen. Rechtspraakexperten? Wie kan hier voor wat veroordeeld worden?
|
Citaat:
|
Hij steelt toch altijd de show, zag je hoe ongemakkelijk el streako erbij stond, op zijn lip te bijten? :lol:
|
Grandioze reactie van De Leeuw.
:lol: |
Heeft hij een paar weken geleden niet een vrouw in een hoop glazen geduwd ( linkje )? Dat is wat minder denk ik :roll:
|
:lol: grappig filmpje
|
Ik heb het tweede antwoord aangestipt; ik vind dat deleeuw het publiek niet mag verplichten naar een piemel en een blote kont te kijken alzs het daar niet om gevraagd heeft.:?
Trouwens, je doét dat niet: iemands broek aftrekken.:? Bah die geilaard, de viespeuk!:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een cabaretier lastig valt kan je wel verwachten dat je door de molen getrokken word.
Dit was gewoon een schot voor open doel, en stond onze wannabe straker open en bloot voor lul. Als onze Skeletale Veganistische streaker het zonder onderbroek had gedaan, zoals het hoort, dan had de Leeuw het heft in handen kunnen nemen. Maar deze vegaan had beter wat spam tot zich genomen. Of de orginele versie, of de electronische versie die een groter lid belooft, want dit toonbeeld van "gezond leven" is maar de demonstratie van "Schraalhans als keukenmeester". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be