Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Moet Paul De Leeuw zich verontschuldigen voor zaterdagavond (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102672)

De Garde 4 maart 2008 10:40

Moet Paul De Leeuw zich verontschuldigen voor zaterdagavond

http://www.youtube.com/watch?v=fBTBJI6cxQQ

Voor wie het nu nog niet gezien heeft.

Vraagt die pipo verontschuldigingen van De Leeuw omdat hij die streaker eens goed belachelijk gemaakt heeft.

En, wat denken jullie?

Pelgrim 4 maart 2008 10:58

Wie aandacht zoekt moet niet zagen dat die aandacht krijgt eh.

Djiezes 4 maart 2008 11:04

Een streaker die zijn onderbroek aanhoudt is wel nogal lullig eh... :-)

Kop/af 4 maart 2008 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 3285845)
Een streaker die zijn onderbroek aanhoudt is wel nogal lulig eh... :-)

:D

:rofl::rofl::rofl:

illwill 4 maart 2008 12:03

Hilarisch filpje en zeker geen excuses. Als er iemand excuses moet geven is het de streaker zelf naar de kinderen toe die ook naar dat programma kijken.

circe 4 maart 2008 12:11

knappe reactie van Paul De Leeuw, al moet ik hem gewoonlijk totaal niet.

Natuurlijk geen verontschuldigingen.

KrisKras 4 maart 2008 12:41

amai, zo'n vleesloos dieet is precies echt nie goed voor het lichaam. Wa ne skeletor.

fox 4 maart 2008 12:55

Uiteraard geen verontschuldigingen, maar ik vraag me toch af wat dat zou geven moest die gast klacht indienen. Rechtspraakexperten? Wie kan hier voor wat veroordeeld worden?

Jantje 4 maart 2008 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 3285914)
Hilarisch filpje en zeker geen excuses. Als er iemand excuses moet geven is het de streaker zelf naar de kinderen toe die ook naar dat programma kijken.

²

PollyCorrect 4 maart 2008 14:51

Hij steelt toch altijd de show, zag je hoe ongemakkelijk el streako erbij stond, op zijn lip te bijten? :lol:

Duupje 4 maart 2008 15:04

Grandioze reactie van De Leeuw.
:lol:

-=EXCALIBUR=- 4 maart 2008 15:21

Heeft hij een paar weken geleden niet een vrouw in een hoop glazen geduwd ( linkje )? Dat is wat minder denk ik :roll:

Revolutie 4 maart 2008 17:52

:lol: grappig filmpje

MaGNiFiCaT 4 maart 2008 21:53

Ik heb het tweede antwoord aangestipt; ik vind dat deleeuw het publiek niet mag verplichten naar een piemel en een blote kont te kijken alzs het daar niet om gevraagd heeft.:?

Trouwens, je doét dat niet: iemands broek aftrekken.:?

Bah die geilaard, de viespeuk!:?

Den Ardennees 4 maart 2008 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3285922)
knappe reactie van Paul De Leeuw, al moet ik hem gewoonlijk totaal niet.

Natuurlijk geen verontschuldigingen.

precies! Als je zoiets uithaalt bij De Leeuw, moet je niet verwondert zijn dat je er zélf genaaid uitkomt!:lol::lol::lol:

MaGNiFiCaT 4 maart 2008 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3287061)
precies! Als je zoiets uithaalt bij De Leeuw, moet je niet verwondert zijn dat je er zélf genaaid uitkomt!:lol::lol::lol:

Mja, ik denk niet dat het de bedoeling was van die jongen om De Leeuw te naaien hoor.:|

Geert C 4 maart 2008 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3287066)
Mja, ik denk niet dat het de bedoeling was van die jongen om De Leeuw te naaien hoor.:|

You dirty mind. ;-)

:-P

Den Ardennees 4 maart 2008 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3287066)

nee, maar als je als man met alleen maar een slip aan, vlak voor de Leeuws neus gaat paraderen, moet je niet verwonderd zijn, dat er wat onverwachts gebeurt:-P

De Garde 4 maart 2008 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3287072)
You dirty mind. ;-)

:-P

En nog wel op het publieke net in prime time (priem tijd?).

maddox 5 maart 2008 07:11

Als je een cabaretier lastig valt kan je wel verwachten dat je door de molen getrokken word.
Dit was gewoon een schot voor open doel, en stond onze wannabe straker open en bloot voor lul.

Als onze Skeletale Veganistische streaker het zonder onderbroek had gedaan, zoals het hoort, dan had de Leeuw het heft in handen kunnen nemen.

Maar deze vegaan had beter wat spam tot zich genomen. Of de orginele versie, of de electronische versie die een groter lid belooft, want dit toonbeeld van "gezond leven" is maar de demonstratie van "Schraalhans als keukenmeester".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be