![]() |
Diernbeul
Wat een klootzak,
ik vind het heel goed dat zijn naam gevonden is, hopelijk krijgt hij een fikse straf. Al is het maar door de mensen uit zijn buurt. Zulke mensen kan ik dus wel kappot schieten e. :evil: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF04032008_012 Triestig, meer valt er niet over te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus dat filmpje is dan toch echt?
Wel, zo een mensen mogen van mijn part op een eiland gedropt worden om er vanaf te zijn. Dat is een monster. |
De vraag die ik mij hier bij stel is de volgende: "Was deze kerel een aggressieveling,sadist, etc en is hij daardoor naar het leger gegaan of was hij normaal en heeft het leger en de oorlog hem veranderd?"
|
Wie heeft er zo'n monster gemaakt van die kerel? Die jongens worden omgevormd tot gevoelloze moordenaars en dan ben je verwonderd dat zo iets gebeurt. Heel erg voor da hondje en zo, maar ik moet toegeven dat ik hier niet fel van te kijken sta.
|
foutje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar we stellen ook nooit de vraag of dierenhandelaars aggresievelingen en saddisten zijn en daarom aan dierenhandel doen. Zijn die boeren die een tijdje terug door Gaia gefilmd werden boer geworden omdat ze dierenbeulen zijn? Denk niet dat dergelijke dingen perce samenhangen. Het kan, maar het moet niet. |
Citaat:
Jij veralgemeend. |
Citaat:
|
Ze hadden die gast achter dat hondje moeten smijten...
|
Het filmpje is trouwens al van Youtube verwijderd...
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet persoonlijk worden. |
en het is zeker dat dit echt is? geen studentengrap ofzo?
|
Het clipje zag er toch vrij echt uit (heb het trouwens een uurtje geleden nog gezien op youtube).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be