![]() |
Enquete OZC: Houding van de Vlamingen t.o.v. een eventuele splitsing van Belgie
Hallo beste forum lezers,
Ik ben een leerling van het zesde middelbaar en mijn groep en ik moeten een onderzoekscompetentie doen. Wij hebben natuurlijk een thema gekozen dat zeer interesant is "Houding van de Vlamingen t.o.v. een eventuele splitsing van België". Wij hebben nu een enquete op het internet gezet en wij zouden jullie graag vragen of dat jullie die even wilt invullen, het duur maximum een minuutje of 2 en jullie zouden ons zeer behulpzaam zijn. En natuurlijk gaan wij de resultaten van het onderzoek hier plaatsen als het afgelopen is. Alvast bedankt & Grtz John http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=1411 |
Heb 'm al ingevuld. Veel succes nog met jullie schoolproject.;-)
|
Ingevuld.
|
Echt representatief zal die enquête niet zijn nu je hier een linkje hebt gegeven. De Vlaams-nationalisten zijn hier wel heel zwaar oververtegenwoordigd. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien ik geen Vlaming ben, zal ik niet antwoorden maar toch veel geluk voor uw enquête.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, internetenquêtes leveren sowieso een vertekend beeld op, ongeacht waar je er reclame voor maakt. :? Desalniettemin wens ik de opstellers van de enquête veel succes. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
De mensen die geboeid zijn door beleid zijn hier ook oververtegenwoordigd! ;-) |
Citaat:
-In Brussel of in de omliggende dorpen zoals Schaarbeek wonen -Frans als moedertaal hebben Ik deel dit u mee omdat ik op deze wijze uw zekerheid over uw niet-Vlaams zijn wil doorbreken. |
Uw vraagonderzoek kan maar één keer ingevuld worden, goed gezien. ;-)
|
ingevuld, ben zelf ook een zesdejaar dusja :) Solidariteit he ;)
|
ingevuld, veel succes
|
Ingevuld, Wel vreemde vraagstelling. Hoe staat u tegenover het koningshuis en vlak daarna bent u voor een republiek of monargie... Als het eerste negatief is dan zal je voor het tweede wel republiek invullen denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be