![]() |
:roll:
:arrow: http://www.google.be/search?hl=nl&ie...e+zoeken&meta= Het zal wel duidelijk zijn waarop deze topic een parodie is... |
Moffel het maar weg... :roll:
:lol: |
Citaat:
Er bestaan ook nog zoiets als Nederlandse en Duitse pedofielen dus wat is uw punt?? Wat de extreem-linkse provocateur komen uithangen omdat uw moslimvrienden in een slecht daglicht komen te staan??...zielig hoor. :x |
post in verkeerde topic.
Excuses. |
Citaat:
Net zo zielig als de originele topic. Wordt weer een typische migrantentopic... :roll: |
Weggemoffeld? Was het maar zo. Nu kan je niet naar het nieuws kijken zonder eerst 20 minuten nieuws over Dutroux te horen.
(en wat die mens gedaan heeft vind ik totaal oninteressant en onbelangrijk) |
Citaat:
Was hij maar een migrant hé :twisted: :roll: |
Dutroux is trouwens lang niet de enige... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ziet ge wel dat deze topic wordt weggemoffeld?
De migrantenpedofilietopic heeft deze topic in no-time voorbijgestoken! :lol: :lol: :lol: |
loop even een krantenwinkel binnen en koop een KRANT chill!
|
Citaat:
Maar daarna is het weer terug lekker stil! :P |
Tja, dan staan die kranten weer vol met pedofilie of verkrachtingszaken van enkel en alleen allochtonen natuurlijk!
(of mogen ze het er niet bij vermelden van jou?) |
Citaat:
|
Ik denk niet dat iemand daar ook maar één enkel probleem mee zou hebben - afgezien van het feit dat indien er niks bij vermeld staat, men er automatisch vanuit gaat dat het over een Belg gaat!
Indien hier een Nederlander een crimineel feit pleegt, zet men dat er ook altijd bij hoor! |
Citaat:
Inderdaad! :lol: |
Ik zei toch dat het weggemoffeld werd! :roll:
Migranten zijn interessanter, ontken het maar niet! :lol: |
Heel juist, Chill! Het zijn voornamelijk Belgen die bij pedofilieschandalen betrokken raken. De vraag die daar in de Brusselse Hoofdstedelijke Raad over gesteld werd, naar aanleiding van de vraag in het parlement, bewijst dat beyond a shadow of a doubt... :wink:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be