![]() |
Gps
Iemand tips bij de aanschaf van een gps-toestel?
Ik zou me er graag ene kopen. De keuze is groot, té groot. Wie kan me een beetje "wegwijs" (;-)) helpen? |
Citaat:
Verder moet je ook kiezen wat voor kaarten je wil. Enkel van de Benelux of ook van andere Europese landen. |
GPS is voor vrouwen. Mannen lezen kaart.
|
TomTom is goed met mapshare technologie zodat kaarten up to date blijven.
Ze hebben nu ook versies met extra groot scherm |
GPS is vo janetten!!!
gebruik de kaart als ge ne vent zijt!!! |
Mijn vriendin wou een GPS. Nu hebben we er 1.
Waar gebruik ik die voor, simpel. Als Ebook reader en Audiobook player. Schitterende uitvinding, die audioboeken. Voor die lange ritten over de snelweg. Ik moet wel toegeven, het is 1 van de grotere TomTom modellen met 4.3" scherm, de Go 720T. Niet goedkoop, wel goed ondersteund. |
Citaat:
TomToms is echt iets voor blonde mutsen. |
Citaat:
Citaat:
Leve de GPS! on-topic: ga zeker voor een GPS stand-alone en geen cominatie PDA-GPS, want dat is maar miserie, weet ik helaas uit ondervinding. |
Gek dat mannen hier zelf het cliche van "de macho die de weg niet wil vragen" komen bevestigen. Vrouwen hebben dan toch gelijk.
|
Ik heb geen tijd om op de pechstrook te gaan staan, en een kaart uit te plooien.
En ik ben ook niet zoals riksken, die de Belgische wegenatlas in zijn geheugen heeft geprent. :roll: |
Die TomToms met groot scherm zijn heel goed...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan je geschiedenis deleten ;-) |
Jeronimo heeft intussen zijn PC geherformatteerd denk ik :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
gps is handig als je het niet kent, mr vr de rest ..... ik zou me trouwens ergeren aan die stem die zegt wat ik moet doen, mr nood breekt soms wet uiteraard |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be