dit is m.i. geen discussietopic hoogmoed. Het gaat hem over HOEVEELHEDEN.
ofwel probeert men in bovenstaand artikel de indruk te geven dat er meer afvallige moslims zijn dat ze zelf durven denken (maar wij moeten dat dan als positief ervaren of zoiets),
ofwel denken ze dat ik achterlijk ben en niet kan tellen (rekenen is hier zelfs niet nodig).
Als je vb. stomweg begint met een moslimpopulatie van 100.000, waarbij 3/4 zijn bruid en/of-gom uit het moederland haalt, met een gemiddelde 4 kinderen (mét bruid-/-gom erbijgerekend komt dat op een verhoging met ZEVEN(*) kinderen per generatie), en me d�*n nog proberen wijs te maken dat het aantal moslims DAALT??????
(*) ik houd dan nog geen rekening met de broertjes, zusjes ouders etc... van die bruiden en bruidegommen, die natuurlijk OOK allemaal aan gezinshereniging doen.
Als men bovendien weet dat in de meeste zoniet �*lle Europese Steden Mohammed de meest voorkomende naam is bij nieuwgeborenen en dat daar bij de jeugd de allochtone populatie meer dan de helft is ondertussen...
Ik wil in feite die smoel zien van degene die het lèf heeft om zoiets in de krant te schrijven! Ofwel werd die héél veel beloofd, ofwel druipt het slijm of de vaseline nog uit bepaalde lichaamsopeningen.
Buiten de moslims die toch alles geloven als het maar in hun boekje staat, denk ik niet dat ze daar veel mensen mee in het riet krijgen hoor.
|