Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VLD : Magriet doodongelukkig, lafaard Somers pikt haar programma (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102861)

Marlientje 8 maart 2008 18:59

VLD : Margriet doodongelukkig, lafaard Somers pikt haar programma

Margriet Hermans "doodgelukkig" na verlies

( eikes, die gast zijn smoel .... )

Tegenkandidate Margriet Hermans toonde zich allerminst teleurgesteld over haar resultaat bij de voorzittersverkiezingen. "Ik ben doodgelukkig, ik kom uit het niets. Ik merk zelfs dat de nieuwe voorzitter een deel van het gedachtegoed uit mijn programma heeft meegenomen", zei ze na de bekendmaking van Somers' overwinning.

Somers wees er daarbij op dat hij als burgemeester van Mechelen heel vaak onder de mensen komt. Hij herhaalde daarbij zijn stelling dat er heel wat liberalisme in Vlaanderen aanwezig is, maar dat die mensen de weg naar Open Vld nog niet gevonden hebben. Zijn ambitie is alvast opnieuw meer dan 1 miljoen kiezers te halen, ofwel het politieke centrum veroveren, zoals hij eerder deze week al zei.

http://www.hln.be/hln/nl/957/home/ar...-verlies.dhtml

spijtige zaak, maar een verzekering voor de toekomst, die gast zal de VLD naar de absolute ondergang toeleiden, dat is een feit... Magriet haar bedoelingen worden goed :cry:

kiko 8 maart 2008 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 3292555)

Wat mankeert er met zijn gezicht ?

HAMC 8 maart 2008 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 3292594)
Wat mankeert er met zijn gezicht ?

Dat is het vale gezicht van Machiavelli.

Thomas- 8 maart 2008 20:05

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 2634199)
hij is te vergelijkenmet bart somers,ook zo charisma,sexy,innemend,topppoliticus,weet het volk te overtuigen en extreem rechts te stoppen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 2641280)
voila sie , dat is eens goed gezegd van onze Sarkozy van Vlaanderen Bartje
die moest premier zijn,frisse wind, verruiming,verjonging,halt extreem rechts,
good looking, charisma... :oops: go Bartje :-D

:lol:

PeterC 8 maart 2008 20:10

Citaat:

Somers wees er daarbij op dat hij als burgemeester van Mechelen heel vaak onder de mensen komt.
Welke mensen?

circe 8 maart 2008 20:15

wonen er nog mensen in Mechelen?

degenen die ik ken zijn gaan verhuizen.
"wij waren bijkanst de laatsten" zeiden ze me...

Patriot! 8 maart 2008 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 3292621)

Ja, Marlientje is een troll, dat weten we al langer. Wellicht een dubbelnick van een niet al te snuggere VB'er, maar de moderatie weigert er iets aan te doen.

Proficiat aan Bart overigens! Moge hij de liberale partij verenigen, ook het zuidelijk deel dus. ;-)

Jazeker 8 maart 2008 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 3292747)
Ja, Marlientje is een troll, dat weten we al langer. Wellicht een dubbelnick van een niet al te snuggere VB'er, maar de moderatie weigert er iets aan te doen.

Wellicht een troll, maar qua stijl gewaagd aan jou. Ze komt net niet aan je knietjes wat betreft bombastische posts.

born2bewild 8 maart 2008 22:03

Citaat:

Proficiat aan Bart overigens! Moge hij de liberale partij verenigen, ook het zuidelijk deel dus. ;-)

zijn die gastjes nog niet verenigd dan?

Marlientje 8 maart 2008 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 3292621)

ja seg, mensen veranderen, lopen over, was van voor de regeringsonderhandelingen, maar de twee Bartjes mogen der best wezen, met SOMERS BEDOELDE IK ZIJN slecht karakter op zijn gezicht staat te lezen...

hier nog zo een fotooke

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/1...rge_330544.jpg
wat zou ie denken als Mechelaar :lol:

BitterSweet 9 maart 2008 01:24

Citaat:

T'ja, de man die steeds zijn mond vol heeft over werk en het helpen van de mensen,maar ook de man die zijn stadspersoneel met valse voorwendsels en leugens buitenzwierde bij de hervorming van stedelijk naar gemeenschapsonderwijs!
Iedereen zou overgenomen worden door de privebedrijven met dezelfde uren als ervoor,weet gij hoeveel mensen die bedrogen heeft?
Mensen nb. met meer dan 20 of 25 jaren dienst!
Gij zij ne snuggere meeloper patriot,maar waar ge niks van weet moet ge van zwijgen.

Rudy 9 maart 2008 14:06

Citaat:

(...)

spijtige zaak, maar een verzekering voor de toekomst, die gast zal de VLD naar de absolute ondergang toeleiden, dat is een feit... Magriet haar bedoelingen worden goed :cry:

Dit was afgesproken spel. Somers was zelfs tevreden een tegenkandidaat te hebben. Het zou anders iets te monotoon worden. Wat niet belet dat de relatief goede score van Margriet verrassend kan worden genoemd.

Den Ardennees 9 maart 2008 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3292749)
Wellicht een troll, maar qua stijl gewaagd aan jou. Ze komt net niet aan je knietjes wat betreft bombastische posts.

ofwel de piano of zo

Rudy 9 maart 2008 14:29

Citaat:

Die zijn al verenigd. Niet voor niets de grootste politieke familie, om niet te zeggen de enige.

PollyCorrect 9 maart 2008 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 3292765)
ja seg, mensen veranderen, lopen over, was van voor de regeringsonderhandelingen, maar de twee Bartjes mogen der best wezen, met SOMERS BEDOELDE IK ZIJN slecht karakter op zijn gezicht staat te lezen...

hier nog zo een fotooke

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/1...rge_330544.jpg
wat zou ie denken als Mechelaar :lol:

psssst: hoe is't in Brugge?

Den Ardennees 9 maart 2008 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3293417)
Die zijn al verenigd. Niet voor niets de grootste politieke familie, om niet te zeggen de enige.

Verenigd door de macht ja, voor de verkiezingen van '99 riep Louis Michel nog dat de PRL en de VLD elk hun eigen weg gingen, wegens te verschillende ideeën.

Rudy 9 maart 2008 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3293436)
Verenigd door de macht ja, voor de verkiezingen van '99 riep Louis Michel nog dat de PRL en de VLD elk hun eigen weg gingen, wegens te verschillende ideeën.

Voor de publieke opinie misschien.

Zo wat ? Reynders en Verhofstadt denken er ondertussen anders over.

Onderschat de eensgezindheid niet.

PollyCorrect 9 maart 2008 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3293430)
psssst: hoe is't in Brugge?

:oops: :lol:

Jantje 9 maart 2008 15:59

Citaat:

Tegenkandidate Margriet Hermans toonde zich allerminst teleurgesteld over haar resultaat bij de voorzittersverkiezingen. "Ik ben doodgelukkig, ik kom uit het niets. Ik merk zelfs dat de nieuwe voorzitter een deel van het gedachtegoed uit mijn programma heeft meegenomen", zei ze na de bekendmaking van Somers' overwinning.

Somers wees er daarbij op dat hij als burgemeester van Mechelen heel vaak onder de mensen komt. Hij herhaalde daarbij zijn stelling dat er heel wat liberalisme in Vlaanderen aanwezig is, maar dat die mensen de weg naar Open Vld nog niet gevonden hebben. Zijn ambitie is alvast opnieuw meer dan 1 miljoen kiezers te halen, ofwel het politieke centrum veroveren, zoals hij eerder deze week al zei.

http://www.hln.be/hln/nl/957/home/ar...-verlies.dhtml

Arme margiet, niet geslaagd als zangeres, niet geslaagd als media-madam en nu nog eens niet geslaagd als politieke gatlikker.

Ze heeft toch alle pech van de wereld.

Wie gaat haar nu nog willen betalen over de vele medische ingrepen en vele uitstapjes met TV programma's.

Nu zal ze verdomme nog moeten gaan aanwezig zijn in de kamer ook, om haar geld nog te kunnen verdienen en om op tv te geraken.

Marlientje 9 maart 2008 16:54

Deze week kreupel gelachen, ze willen weer de grootste worden en niet te vergeten, de partij van de arbeiders en hij noemde zichzelf liberaal... Ludo Campenhout is op reis
en aan het ontwennen, maar wat pakt deze ( Prozac ? )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be