![]() |
Brussels gewest wil Zaventem echt vernielen.
Citaat:
Voor de zoveelste maal heeft het Brusselse hoofdstedelijk gewest weer eens een manier gevonden om de Vlaamse economie te beschadingen. Alles is blijkbaar goed om Vlaanderen in de vernieling te brengen en uit te buiten. Opdoeken dat gewest. |
Dat zou omgerekend dus één miljoen Euro worden per meter spoor. :?
|
Citaat:
Maar voor dat gewest zijn alle middelen goed om geld binnen te halen. |
Citaat:
|
Pffff... ik veronderstel dat het niet Brussel is die heeft aangedrongen op de vorming van gemeenschappen en gewesten.
Eerst zitten janken dat alles maar gesplitst moet worden en dan janken omdat men niet naar de pijpen danst... |
Ik denk niet dat ze ons kapot willen, ik denk wel dat het een grenzeloos egoïsme is van Brussel: "ach ge doet vervelend over de geluidsnormen, wij zullen nu ook eens vervelend doen".
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen wilde slechts twee regionale regeringen, de franstalige wilden een derde gewest dat kleiner is dan de kleinste provincie |
Citaat:
|
Het brussels gewest heeft overigens geen enkele bestaansreden want taalgebonden materies horen aan de Gemeenschappen toe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu wat de topic betreft, welk standpunt hebben jullie dan tegenover de Vlamingen die destijds goedkoop bij de luchthaven zijn gaan wonen en nu schadevergoedingen eisen omwille van diezelfde luchthaven.
Brengen zij die Vlaamse luchthaven dan geen schade toe? |
Citaat:
En het zijn die laatste die heel Belgie verzieken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probleem is dat niet Vlaanderen, maar de federale regering de extra kosten door de vertragingen mag betalen. En onze vriend Guy heeft reeds meerdere malen gezegt dat hij geen geld meer heeft om uit te delen, de sint is terug vertrokken naar Spanje. Vlaanderen is hier dus zelfs geen betrokken partij en kan dus niets toegeven. De nmbs is immers federale materie en geen gewest materie. En ik denk niet dat di rupo een dergelijke stunt van bxl in dank zal afnemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be