![]() |
Albanese man slaat zoon wegens relatie met Belgisch meisje
Een Albanees van 57 jaar die in Luik woont, is zondag ter beschikking gesteld van het Luikse parket omdat hij zijn zoon van 17 had geslagen. De Albanese vader verweet de jongeman dat hij een vriendin had die geen moslim was.
De 57-jarige vader werd verhoord na een klacht van zijn zoon. De jongen had als vriendin een Belgisch meisje van dezelfde leeftijd. Hun relatie beviel de vader niet, die er alles aan deed om de relatie te doen ophouden. Toen de zoon dat weigerde, sloeg de vader hem. De vader werd daarop door de politie opgepakt. Hij verklaarde dat zijn zoon, een moslim zoals hij, zich niet mocht binden aan een Belgisch meisje dat dan bovendien nog katholiek was, omdat ze niet dezelfde cultuur noch dezelfde mentaliteit had als hen. De man voegde daar nog aan toe dat hij leefde in die geestesgesteldheid en dat dit zo zou zijn tot aan zijn dood. Hij werd ter beschikking gesteld van het parket wegens slagen en verwondingen. Wat mij weeral opvalt is de stilte van het centrum voor gelijke kansen die hier blijkbaar geen "racisme" in ziet . Moest een Vlaming zijn dochter slaan omdat ze met een islamiet of marokkaan een relatie heeft zou het weer groot nieuws zijn ,de media zou weer bol staan over de racistische Vlaming en er zouden weer marsen en concerten voor zogezegde "verdraagzaamheid komen,nu gebeurt er niets en is het amper een klein artikeltje in het belang van limburg.......selectieve verontwaardiging?:roll: |
Citaat:
Laat ze dus maar oefenmatrasje spelen in plaats van er iets op aan te merken. |
dat die man zijn zoon slaat en niet het meisje, mag toch wel als een enorme evolutie gezien worden, een verzachtende omstandigheid die als het ware verdere straf overbodig maakt ... :-s
|
Citaat:
:rofl: |
De Albanese man heeft in wezen gelijk...
|
Citaat:
|
Een Albanese zoon die klacht indient tegen zijn vader. Die moet nogal een pandoering gekregen hebben.
Of er sprake is van racisme ? Ik vind van niet. Ik herinner mij de leerkracht godsdienst die destijds benadrukte dat verschil in geloofsovertuiging, de ene wel de andere nietgelovig, een negatieve rol kon spelen in het huwelijk. Over Islam werd toen op school nog geen woord gerept. Was die leerkracht dan een racist ? Dan zullen we het nog niet hebben over de begoede pilarebijters die vinden dat hun zoon of dochter best een partner kiest van gelijke stand en geloof. Niets nieuws onder de zon. |
Het islam geluk
|
Citaat:
in casu een paar pedagogische toeken eigenlijk, maareuh was die ook niet net strafbaar gesteld ? |
Citaat:
|
Citaat:
De zoon verdient er nu nog meer omdat hij zijn vader heeft aangegeven bij een democratisch rechtssysteem. |
Ik lees hier steeds van Vlamingen dat ze hun dochter liever buitensmijten dan ze binnen te laten met een moslim maar een islamitische vader die zijn zoon niet wil zien thuikomen met een katholieke... owee!
|
Citaat:
combineer de wetenschap over de demografische evolutie eens met het feit dat in overgrote meerderheid(jou schat lijkt me een uitzondering, Laya ;-) ) islamieten vasthouden aan die apartheid op basis van geloofsovertuiging dat is een dualiteit die de komende jaren nog voor veel leed zal zorgen me dunkt ... en dat terwijl die migrantenmeisjes zo'n mooie meisjes zijn ... wat een zonde ! :-P |
Citaat:
|
Citaat:
maar al bij al genomen, lijkt het extremistisch racistische deel van de Vlamingen mij procentueel gezien toch lager dan het procentueel deel van de migrantengemeenschap die traditionalistisch conservatief is (om niet islamistisch of fundamentalistisch te gebruiken) wat bovendien nog normaal is ook hé ... het is een algemeen gekend feit dat migranten conservatiever zijn in hun culturele gewoontes dan dezelfde bevolking in het 'thuisland' ... ze vgl immers met het thuisland op het tijdstip van hun emigratie, en dit zonder veel evolutie |
Citaat:
Ik zou haar de vele voorbeelden van dit "geloof?" tonen aan de hand van de vele filmpjes die op internet circuleren zoals de onthoofdingen van onschuldige mensen,de openbare stenigingen van een meisje die moest sterven omdat ze "de familietrots" heeft beschadigd,of de publieke ophangingen van de TIENERS die homo bleken te zijn enz.....ben er zeker van dat ze nog wel eens zou nadenken alvorens zich tot zo een gevaarlijke sekte te bekeren. Maar zou toch al bij al HAAR keuze RESPECTEREN,en haar zeker niet in elkaar rammen zoals de "gematigde"islamiet dat doet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil u nu gaan beweren dat al wat ik even vlug opsom niet in de naam van uwen alah is gebeurd? Is dat soms allemaal in scene gezet? Dan weet u blijkbaar zelf niet tot wat voor gruwel uw "geloof" in staat is:roll: |
Zo zien we maar dat religieuze gekken van alle tijden zijn.
Zalig zijn de armen van geest... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be