![]() |
Stille goedkeuring K.B. : buitenlanders zonder kaart kunnen werken
Buitenlanders makkelijker aan de slag in België
De regering-Verhofstadt heeft in stilte een koninklijk besluit goedgekeurd, waardoor buitenlandse bedrijven makkelijker werknemers, zonder arbeidskaart, naar België kunnen detacheren. Dat schrijft De Tijd. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Belgie.dhtml oooooooooooo de groene kaart als in de VS :-o alle beperkingen opgeheven wat lief dat deze democraat iedereen iedereen de kans wil geven de Belgische Droom waar te maken de goed nieuwsshow gaat verder, na al die Walen die naar hier komen werken en waar we wee kunnen assimileren nu ook al andere culturen, geen enkele premier had zo goed met ons voor en daenkt ook onze oude dag, dat er iemand voor ons zorgt, het vuile werk doet, de economie draaiende houden,... |
In alle stilte en het staat in Het Laatste Nieuws te lezen??
Coekie |
Citaat:
Mijn illegale Kosovaarse kuisvrouw werd op deze manier onlangs geregulariseerd.:lol: |
Citaat:
Citaat:
Eén van de redenen is natuurlijk misschien dit: sociale fraude |
Tja filosoof ik vind het enkel vreemd dat Marlientje beweert dat dit in alle stilte gebeurd zou zijn terwijl het gewoon in de grootste krant van Vlaanderen is te lezen.
|
Citaat:
|
marlientje vindt het fijn dat slaven worden geïmporteerd om ons eigen werkvolk uit de arbeidsmarkt te concurreren?
|
Goh, volgens mij doen ze dat wel vrijwillig - neen?
|
neen.
|
Citaat:
wat lief dat deze democraat onze lonen nog meer onder druk gaat zetten door goedkope arbeid te importeren. |
Citaat:
|
buitenlanders zonder kaart kunnen werken
Nu praktisch iedereen een gps heeft is het logisch dat men geen kaart meer nodig heeft... :roll:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Want de Walen voelden zich opgejaagd en gestigmatiseerd..... Die Vlamingen ook met hun werk..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be