Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Van die kleine geniepige probleempjes; dat zijn de ergste... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102923)

BigF 11 maart 2008 11:45

Van die kleine geniepige probleempjes; dat zijn de ergste...

Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel...

:?

Pieke 11 maart 2008 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3296439)
Als mijn gsm uit staat en iemand spreekt iets in op mijn voicemail, kan het na het aanzetten van mijn gsm gerust tot 3 dagen duren voor ik op de hoogte gesteld wordt van dat nieuwe voicemail bericht... Niemand weet blijkbaar hoe dat komt.

Maar wel...

8O Gij zet gewoon uwe gsm uit 8O

Barbaar...

Stardust 11 maart 2008 12:35

Citaat:

Maar wel...

Laat me raden...mobistar klant?

Anna List 11 maart 2008 15:15

Citaat:

Maar wel...

als ge die nu eens gewoon laat aanstaan ... probleem opgelost , next ! (je sprak van probleempjeS)

Dronkoers 11 maart 2008 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3296510)
8O Gij zet gewoon uwe gsm uit 8O

Barbaar...

Ja, is echt handig, moet je eens proberen ;-)

Djiezes 11 maart 2008 22:02

Ben ik nu de enige die dacht dat deze draad over slechte darmtransit of puisten op vervelende plaatsen zou gaan? :?

Dronkoers 11 maart 2008 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 3297941)
Ben ik nu de enige die dacht dat deze draad over slechte darmtransit of puisten op vervelende plaatsen zou gaan? :?

:-D

of misschien de eerste die het door heeft ;-)

Anna List 12 maart 2008 08:52

Citaat:

Maar wel...

geef maar toe ... je had eigenlijk maar één probleempje, en je hebt weer ferm overdreven !

verzuurde ! :-P

BigF 12 maart 2008 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stardust (Bericht 3296515)
Laat me raden...mobistar klant?

yep

hoezo?

BigF 12 maart 2008 15:49

en ik zet mijn gsm af als ik daar zin in heb, zoals bv steevast op zondag.

Mensen die me dan echt nodig zouden hebben weten me, zelfs zonder gsm, nog wel te vinden.
De rest hoef ik 's zondags niet.

Vaak staat-ie zelfs heel het weekend af.
:cheer:

En dan is dat probleem van die voicemail echt ergerlijk. Mobistar moet zorgen dat ik die berichten bijtijds krijg. Mij verplichten om mijn gsm aan te laten staan houdt geen steek.

Vinzcent 12 maart 2008 16:13

Als men vriendin met haar gsm een berichtje wil zenden dat een lengte heeft van meer dan 160 tekens, dan krijg ik altijd maar de eerste 160 tekens en een melding dat ik een onvolledig bericht heb gekregen. Irritant :p
Dan moet ze het altijd in 2 berichtjes zenden :p

Jazeker 12 maart 2008 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3299052)
en ik zet mijn gsm af als ik daar zin in heb, zoals bv steevast op zondag. Mij verplichten om mijn gsm aan te laten staan houdt geen steek.

Het probleem zit er 'm net in dat je 'm per se weer aan wil zetten ;-)

giserke 12 maart 2008 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vinzcent (Bericht 3299116)
Als men vriendin met haar gsm een berichtje wil zenden dat een lengte heeft van meer dan 160 tekens, dan krijg ik altijd maar de eerste 160 tekens en een melding dat ik een onvolledig bericht heb gekregen. Irritant :p
Dan moet ze het altijd in 2 berichtjes zenden :p

oplossing: neem geen vriendin die berichten maakt met meer dan 160 tekens.

Vinzcent 12 maart 2008 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3299407)
oplossing: neem geen vriendin die berichten maakt met meer dan 160 tekens.

Waar moet ik die nu nog te vinden tussen al die smsverslaafde meisjes.

Derk de Tweede 13 maart 2008 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 3297941)

Ik dacht nog aan veel engere dingen.
In zo'n apparaat lag ik vanmiddag in, de artsen willen mijn nekwervels nader bestuderen.

Vond het trouwens helemaal niet eng, wel maakt zo'n ding een takkeherrie.

Philips "Let makes things better"

giserke 13 maart 2008 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3301244)
In zo'n apparaat lag ik vanmiddag in, de artsen willen mijn nekwervels nader bestuderen.

Vond het trouwens helemaal niet eng, wel maakt zo'n ding een takkeherrie.

Philips "Let makes things better"

en, welke knuist hebben ze bij u gevonden?

Mitgard 13 maart 2008 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3301244)

in belgië laten doen, zoals zo vele hollanders?

Derk de Tweede 14 maart 2008 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3301345)
in belgië laten doen, zoals zo vele hollanders?

Ik spreek geen Frans....8-)

Mitgard 14 maart 2008 08:09

vlaams belgië hé.
waar ze geen nederlands, geen frans maar vlaams spreken.
ik heb eens gehoord dat hollanders massaal naar vlaamse ziekenhuizen komen omdat de kwaliteit van onze gezondheidszorg beter zou zijn of zoiets.

ach ja hollanders... als ze maar VOORDEEL kunnen hebben, dan zijn ze als een levende tsunami.
;-)

BigF 29 juni 2013 12:40

Ik heb daar dus nog altijd last van eh...

Ook nog: als ik ergens ben waar de ontvangst niet te best is (op mijn werk bv) krijg ik sms'en soms met uren vertraging aan. Ook al heb ik ondertussen grotendeel van de tijd ontvangst gehad.

Soms, als ik weet dat ik een sms kan verwachten, helpt het om er eentje naar mezelf te sturen die ik dan, samen met degene die ik al uren geleden aangekregen zou moeten hebben, wel aankrijg.

Nogal onnozel he, naar jezelf moeten sms'en om ander mensen hun sms aan te kunnen krijgen...

Is dat een typisch mobistar-probleem? Aan mijn gsm kan het niet liggen want ik heb ondertussen al -tig toestellen versleten en het probleem blijft zich voordoen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be