![]() |
opgepakt - ontkennen - vrijgelaten
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hadden ze hem onderste boven gehouden, zou er geld uit zijn zakken gerold zijn.
Duidelijk bewijs dat hij aan het sparen was voor een mes. |
Citaat:
|
Hij wordt niet vrijgelaten omdat hij ontkent zoals u probeert laten uit te schijnen.
En u hebt nog niet op de vraag geantwoord, wat hadden ze dan wel moeten doen? |
en het is niet omdat hij vrijgelaten wordt dat hij niet kan vervolgd worden hé.
|
Citaat:
Ik voel al nattigheid. U beseft dat de dader met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen Vlaams-klinkende naam zal hebben. Dus probeert u nu door onnozele vragen hem een beetje goed te praten... |
U hoeft mij geen woorden in mijn mond te leggen, als ik iets te zeggen heb zal ik dat wel zelf doen dank u.
U beseft dat uw instelling geen steek houdt en u haalt al zelf erbij dat deze man niet van Belgische origine is en daarom wilt u hem gewoon vasthouden. U opent wel onnozele topics met kortzichtige antwoorden en schuift de verantwoordelijkheid af op iemand anders. Inderdaad in dat geval zou ik ook nattigheid voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Of zoals die drie die in Aalst iemand net niet dood slaan voor een gsm en een portefeuille. Alledrie ontkenne/minimaliseren ze. Laten gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verheug mij op nog meer lachwekkende topics en opmerkingen van uzelf. |
IK vind UW gewauwel allesbehalve lachwekkend. U stelt alleen maar vragen die politiek correct zijn...die het mooie multiulturele wereldje niet aantasten...
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Vrijheid is een recht, maar om de veiligheid (vrijheid van gaan) van anderen te waarborgen, moeten criminelen opgesloten worden. 3. Als je hoort dat iemand voor 112 feiten gekend was, vind ik dat allesbehalve "objectief" en "redelijk". ZEROTOLERANTIE!!! NU!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be