![]() |
Internationale vrouwendag in Brussel: Een succesvolle betoging.
![]() Citaat:
![]() Was rechts ook aanwezig als verdediger van de vrouwenrechten tegen de reactionaire Islam? Links was aanwezig: voor de vrouwenrechten, met steun aan de Iraanse vrouwen en met alternatieven! |
Citaat:
|
:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=QSnvL-dd6Vw :cheer:
|
Mooi initiatief. Het doet me nadenken voor volgend jaar.
|
Het 'VS-imperialisme' moet er natuurlijk bijgesleurd worden of het zou geen links volk aantrekken. Wegens te anti-Iraans, dus racistisch.
|
Fijn dat het een succesvolle betoging was. In Iruñea (Pamplona) werd de betoging van 3000 vrouwen, mannen en kinderen uiteengeslagen door de politie, waarbij de klappen vooral voor de meisjes en vrouwen waren. Een meisje van zestien moest naar het ziekenhuis met een gebroken neus.
Misschien kunnen jullie daar volgend jaar ook iets mee doen... |
Citaat:
|
proficiat aan alle linkse militanten die weer eens bewezen hebben dat de enigen die écht iets durven ondernemen tegen het moslimfundamentalisme de linksen zijn. Wat me niet verwondert, aangezien het fundamentalisme van het regime in Iran perfect aansluit bij de denkwereld van rechts.
De reactie van Vlaanderen72 zegt alles: veel blabla tegen de islam, maar uiteindelijk de objectieve bondgenoot van het reactionaire fundamentalisme. |
Citaat:
|
Citaat:
is het omdat we het iraanse regime niet steunen, dat we plots wel het amerikaanse mensenschendend imperialisme moeten steunen? De oorlog van Amerika ondersteunen zou de slechtse alliantie zijn die mensenrechtenactivisten zich kunnen voorstellen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet wel, van dat regime dat eigenlijk niet zo veel verschilt van Iran. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En neen, ik negeer geen berichten die mij storen. Ik reageer erop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be