![]() |
Open VLD voor miljarden € aan bedrijven,en tegen een lastenverlaging op lonen
Vld wil al mijn belastingsgeld dat ik braaf betaal aan de bedrijven schenken,en wil niet spreken over enige lastenverlaging op (lagere) lonen
Ik stel mij de vraag wie de kiezingen verloren heeft,wat de burger zijn signaal was vorig jaar :roll: Waarom hebben die vuile liberalen het nu weer voor het zeggen terwijl de mensen dit niet willen,onze koopkracht is bijna gehalveerd,hoe kan de economie nu draaien als wij niets meer KUNNEN kopen :? Het zal wel een reden hebben dat het duveltje382 niet begrijp maar ja :evil: |
Ooit al van staatsgrepen gehoord Duveltje? Wel, dat is er 1. Zonder bloedvergieten, heel subtiel en zo, zelfs de domme dwaze bevolking heeft het niet eens door.
|
Citaat:
|
EN WIE DE POMP BETAALDEN ,geloof ik , 6 miljard euro belastingen, indirect
en de VLD belooft nu geen 200.000 jobs zoals 4 jaar geleden, maar 500.000 jobs wie gelooft die mensen nog |
Citaat:
is de eerste keer dat ik het me marlientje eens ben :-D:-D:-D:-D:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je tweede deel is trouwens totaal overbodig maar soit. |
Citaat:
Heb dus nog nooit begrepen waarom een politieke partij die slechts werkt en denk voor en aan 5%van de belgische bevolking, zoveel stemmen krijgt van de kiezers. Deze partijzou zelfs haar eigen kiesdrempel NOOIT mogen halen. Hoe deze partij opnieuw aan de macht is geraakt, simpel daar het oudste politieke wapen te gebruiken dat er bestaat, Verdeel en heers. |
Citaat:
|
aandelen kopen van belgische bedrijven is misschien een beleggingstip voor de kleine belegger
het water vloeit waar het minst belast wordt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel is, is dat ze veel meer afdragen aan de maatschappij, waar diegene die minder afdragen mee van profiteren, dat is goed en dat mag, er mag solidariteit zijn. Maar enkel de laagste lonen belastingsvoordeel geven is geen solidariteit naar diegene die het meest afdragen, dit is enkele richting solidariteit. |
Citaat:
uiteraard mag iemand meer verdienen dan een ander, ik zie geen reden waarom niet, maar dat iemand die veel verdient procentueel iets meer geeft aan de solidariteit dan degenen die minder verdienen, wat kan je daar tegen hebben? iemand die 1000 euro overheeft per maand tov iemand die 100 euro overhoudt, daar zit toch een verschil in?? terwijl die laatste mss even hard werkt dan die eerste maar nu eenmaal wat minder geluk heeft.... |
Citaat:
Als je het over "sterke schouders, zware lasten" hebt, dan gaat het over wat die sterke schouders afdragen tov die zwakke schouders. Als je het over "wat houden ze over" hebt, dan gaat het puur over loonverschillen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
tja, wat is hard werken? werkt een manager harder dan een arbeider? ga jij dat zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be