![]() |
Brussel is saaiste stad van Europa!
Brussel, de hoofdstad van Europa, is tevens de saaiste stad van het continent. Tot deze conclusie komt reisorganisatie Trip Advisor na 1.400 reizigers te hebben ondervraagd. Brussel werd door de bezoekers net iets saaier gevonden dan nummer twee Zurich.
(Aldus NRC Handelsblad) Zou Waris Dirie het hier mee eens zijn? |
Brel en List zongen het al: Brussel was toen nog een bruisende stad.
|
in amsterdam kunde u tenminste nog zodanig drogeren dat alles boeiend lijkt.
|
Citaat:
Brel zei ook iets over Amsterdam. Maar daar hadden we het nu niet over. |
er is idd werk aan brussel.
veel werk. en dat gaat geld kosten. maar dat is nodig. brussel is de hoofdstad van europa. dat heeft een visitekaartjesfunctie. heel de wereld komt naar brussel om 'europa' te zien. hier moeten grootse kunstwerken staan. hier moeten straten proper zijn. vrij van clochards, drugsverslaafden en ander zwerfvuil. hier moeten schoonheid en discipline in mekaar overvloeien. m.a.w. een ver doorgevoerde germanisering van brussel dient zich aan. |
Hele wijken moeten afgebroken worden en heringedeeld worden. Brussel bezit lelijke buurten, met allemaal allochtonen. Het beste wat men kan doen is alles plat te leggen en er nieuwbouw op zetten. Natuurlijk stijgt de vastgoedprijs dan, maar dat trekt misschien ook weer wat vlaamse gezinnen aan: betere kwaliteit van wonen.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Qrj7XN81E6g Er stond een betere versie op YouTube, maar die werd verwijderd. :-( Citaat:
Dit is k&k. 8-) http://www.youtube.com/watch?v=u1oX3bdIMqk |
Citaat:
nee ze da was maar om te lache. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van uitgaan in Brussel weet ik niks, behalve weet ik dat er in Brussel echte underground-feestjes zijn, maar dat is niks voor de mainstream toerist.
Verder vind ik Brussel juist zo leuk door die vuiligheid en gelaten sfeer. Dat ontspant. Brussel zou zelfs wat meer op Berlijn moeten lijken op bepaalde gebieden: meer graffiti en meer "zot" volk. Dat is er al, maar liefst nog meer. DAT is een stad. |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be