![]() |
Vlaams Gezond Verstand
enkele weken geleden postte ik in een topic op het LDD-forum waar voorstellen werden gedaan omtrent een nieuwe naam voor LDD. (http://www3.lijstdedecker.com/phpBB3...sd=a&start=120
Wat blijkt? In een interview zegt JMDD dat hij de naam "Vlaams gezond verstand" wel ziet zitten! Citaat:
:) Wat denken jullie hierover? Dit is het volledige lijstje dat ik heb doorgestuurd: Eerste categorie Nieuwe partijnamen, met LDD als afkorting: Liberaal Democratisch Durven Liberale Democratische Denkers Liberaal Denken en Doen Luisteren, Denken, Doen! Liberaal DoorDenken Luisteren Doen Daden Lijst voor Directe Democratie Liberaal Direct en Democratisch Liberaal Doeltreffend Democratisch Liberaal Doordacht Democratisch Liberaal, Democratisch, Dynamisch ... Tweede categorie Andere voorstellen: PGV: Partij van het Gezond Verstand LGV: Lijst van het Gezond Verstand DLV: Democratische Liberale Vlamingen DVA: Democratische Vlaamse Alliantie PVV: Partij voor Vrijheid en Vooruitgang LVV: Lijst Verstandig Vlaanderen GVV: Gezond Vlaams Volks GVV: Gezond Verstand Vlaanderen VGV: Vlaams Gezond Verstand TGV: 'T Gezond Verstand VLD: Vlaamse Lijst Dedecker N-VL Nieuwe Vlaamse Liberalen Verstandig Blauw Nieuw Blauw Nieuw Rechts Vrij Blauw Gezond Blauw Gezond Verstand VEGALEV: Verstandiger Gaan Leven Cassandra IPPON Blauw(!) ... |
Wat zou N-VA nu in hemelsnaam gemeen hebben met die bende liberale belgicisten van LDD??
|
Citaat:
|
Partij der draaikonten.PDR.
|
Als je een naam wilt die de LDD typeert dan is "Gezond Verstand" een optie. :? Inhoudsloos en populistisch. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het goed is, dan is Vlaams al gezondverstand. Daarom lijkt het me beter om tegenover de Belgicistische VLD, de naam Vlaams te gebruiken. Bijvoorbeeld ,zoals hier al genoemd ,NV-L (Nieuwe Vlaamse Liberalen) of DV-A (Democratische Vlaamse Alliantie) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo lang het logo maar op een waspoederreclame lijkt, voelt de liberaalatariër zich op zijn gemak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de VLD zijn naam eens zou veranderen naar 'Liberalen der Democraten'?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be