![]() |
google docs
Hallo,
heeft er iemand al ervaring met Google Docs? Dus dat je zgn Word-, Excel- of Powerpoint-bestanden maakt via je browser en opslaat op een server. Je kan ten allen tijde je bestanden op je harde schijf zetten (lokaal dus, bij jou thuis op die pc). Het grote voordeel is, dat je bestanden kunt delen. Mijn zoon moet een groepswerk maken en dan zou het handig kunnen zjn, moest er één file ergens bereikbaar zijn voor iedereen, ipv elk zijn eigen kopie. Ik zie een grote toekomst weggelegd voor dit systeem. Maar er zijn sceptici die vinden dat Google niet onze bestanden mag beheren... Wat vinden jullie? |
Citaat:
[EDIT]Even voor de duidelijkheid: ik ben één van die sceptici, niet een van die bestanden. Deze extra info om flauwe moppen te vermijden. |
Op het eerste zicht zit het wel snor met de privacy policy aangaande gebruik van google docs.
Het staat iedereen natuurlijk ook vrij om geen gebruik te maken van google docs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tware_packages
maar dan moet je de bestanden wel overenweer sturen, zonder filesharing (op msn kan je ook aan filesharing doen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er geen last mee. Ik zet daar wat niet-persoonlijke zaken op, die google allemaal mag lezen, etc.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be