Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   geweld in een klein dorpje ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103076)

De schoofzak 15 maart 2008 12:32

geweld in een klein dorpje ...

Amai, die gasten van die pitta-zaak gaan niet veel meer verkocht krijgen in dat boerengat daar ....

Anoniem geweld, zoals voetbalhooligans of kriminelen, is al erg genoeg ... als nu zelfstandigen (zelf al vermoeden we dat het vreemdelingen zijn) voor hun eigen zaak gaan geweld gebruiken, waar gaan de dan naar toe?
En dan nog omdat die brave arbeider fier op zijn werk wou blijven, en vermijden dat zijn net geplaatste en dus nog niet gestabiliseerde klinkers zouden verzakken door het gewicht van een jeep op het voetpad ... respekt voor de werkmens ...

Gebruik van geweld zou steeds moeten bestraft worden met effektieve gevangenisstraf.

Het nieuwsblad regionaal:

Uitbaters pittabar vallen arbeider aan

GAVERE - Vrijdagnamiddag werd een arbeider van aannemersbedrijf Vindevogel, die werken uitvoerde in opdracht van Eandis, aangevallen door de uitbaters van de recent geopende pittabar Tasty in de Broeckstraat, in het centrum van Gavere.
De twee arbeiders legden de laatste klinkers van het voetpad toen plots een jeep op het voetpad parkeerde. Een arbeider maande de man aan om zijn jeep niet op het voetpad te plaatsen. Deze nam dat niet en greep de arbeider naar de keel. Die probeerde zich te verdedigen. Een overbuur kwam op het tumult af en wou de arbeider ontzetten. Een tweede man kwam met getrokken slagersmes uit de pittabar en verwondde de overbuur. De politie van politiezone Schelde-Leie was intussen opgeroepen en kwam met twee ploegen tussenbeide.

De twee mannen van de pittabar werden geboeid weggeleid.

De bewoner moest verzorgd worden en de arbeider verkeerde in shock.

'De pittabar Tasty is nog maar onlangs geopend en al voor de tweede keer is er nu onrust in onze buurt. Hopelijk blijft het hierbij want in onze straat ligt ook dancing Oh! die elk weekend veel jong volk aantrekt', reageren de opgeschrikte bewoners van de Broeck- en Scheldestraat. (gpp)

Savatage 15 maart 2008 12:35

Jeezes man, dat rifvolk start nu wel echt voor het minste een gevecht of een steekpartij.

forumspook 15 maart 2008 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3303429)
Amai, die gasten van die pitta-zaak gaan niet veel meer verkocht krijgen in dat boerengat daar ....

Anoniem geweld, zoals voetbalhooligans of kriminelen, is al erg genoeg ... als nu zelfstandigen (zelf al vermoeden we dat het vreemdelingen zijn) voor hun eigen zaak gaan geweld gebruiken, waar gaan de dan naar toe?
En dan nog omdat die brave arbeider fier op zijn werk wou blijven, en vermijden dat zijn net geplaatste en dus nog niet gestabiliseerde klinkers zouden verzakken door het gewicht van een jeep op het voetpad ... respekt voor de werkmens ...

Gebruik van geweld zou steeds moeten bestraft worden met effektieve gevangenisstraf.

Het nieuwsblad regionaal:

Uitbaters pittabar vallen arbeider aan

GAVERE - Vrijdagnamiddag werd een arbeider van aannemersbedrijf Vindevogel, die werken uitvoerde in opdracht van Eandis, aangevallen door de uitbaters van de recent geopende pittabar Tasty in de Broeckstraat, in het centrum van Gavere.
De twee arbeiders legden de laatste klinkers van het voetpad toen plots een jeep op het voetpad parkeerde. Een arbeider maande de man aan om zijn jeep niet op het voetpad te plaatsen. Deze nam dat niet en greep de arbeider naar de keel. Die probeerde zich te verdedigen. Een overbuur kwam op het tumult af en wou de arbeider ontzetten. Een tweede man kwam met getrokken slagersmes uit de pittabar en verwondde de overbuur. De politie van politiezone Schelde-Leie was intussen opgeroepen en kwam met twee ploegen tussenbeide.

De twee mannen van de pittabar werden geboeid weggeleid.

De bewoner moest verzorgd worden en de arbeider verkeerde in shock.

'De pittabar Tasty is nog maar onlangs geopend en al voor de tweede keer is er nu onrust in onze buurt. Hopelijk blijft het hierbij want in onze straat ligt ook dancing Oh! die elk weekend veel jong volk aantrekt', reageren de opgeschrikte bewoners van de Broeck- en Scheldestraat. (gpp)

Pitta-bar sluiten, uitbaters in de bak, en daarna het land uit. Afgelopen. Indien het "Nieuwe Belgen" zijn : nationaliteit afpakken. Men heeft hier geen wilden nodig.

Derk de Tweede 15 maart 2008 19:28

Gisteren is in mijn straatje een inbreker door een vrouwelijke agent gevloerd en in een houdgreep gehouden.
De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw.....:roll:
Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling. 8-)

forumspook 15 maart 2008 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3304140)
Gisteren is in mijn straatje een inbreker door een vrouwelijke agent gevloerd en in een houdgreep gehouden.
De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw.....:roll:
Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling. 8-)

:lol::lol: Prachtig ! Dit zou op de voorpagina's moeten komen van alle kranten, mét foto en volledige naam van de misdadiger:lol:

HAMC 15 maart 2008 23:51

Ja, lach er nog wat mee.

An Arkos 16 maart 2008 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3304409)
:lol::lol: Prachtig ! Dit zou op de voorpagina's moeten komen van alle kranten, mét foto en volledige naam van de misdadiger:lol:

Want het is zo'n spectaculair nieuws?

floppy 16 maart 2008 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3303429)

Hopelijk blijft het daarbij. Inderdaad. En anders de suggestie van Forumspook eens uitvoeren: "Pitta-bar sluiten, uitbaters in de bak, en daarna het land uit. Afgelopen. Indien het "Nieuwe Belgen" zijn : nationaliteit afpakken. Men heeft hier geen wilden nodig."

forumspook 16 maart 2008 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 3304441)
Want het is zo'n spectaculair nieuws?

Spectaculair niet, wel grappig. Ik vind dat altijd tof als een tengere persoon, en liefst een vrouw dan nog, door technische kennis van het vechten, een grote bullebak uitschakelt. Hopelijk was die inbreker een vent van 1 meter 90, en 110 kilo of zoiets, en dat agentje een wijfke van 55 kilo:lol::lol:

StevenNr1 16 maart 2008 16:45

Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien maar zageventen met een slagersmes aanvallen gaat er wel ver over m.i.

forumspook 16 maart 2008 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3305156)
Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien maar zageventen met een slagersmes aanvallen gaat er wel ver over m.i.

Het was dan ook geen zagevent die aangevallen werd door deze wildemannen, maar een arbeider die een voetpad aanlegde. De ciment was nog niet hard geworden, als er al een Jeep op wou parkeren, en toen hij de bestuurder dus wou beletten zich op dat voetpad te parkeren, gingen de poppen aan het dansen. Let trouwens op dit kleine detail: VOETpad Staat er daar ergens "JEEP-pad" geschreven ? Kunnen deze gemotoriseerde primitieve wilden onze wetten niet eerbiedigen ?

StevenNr1 16 maart 2008 19:20

Dat van die cement verzint u of hebt u ergens anders gelezen?
Ik had het over mensen die het nodig vinden om mij te wijzen op de onwette/-wenselijkheid van mijn daden, dat zijn zageventen.

Derk de Tweede 16 maart 2008 19:39

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw.....
Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling....:roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3304409)

Het bericht is niet in het lokale suffertje verschenen, wellicht onder druk van een van de twee moskeeen hier in de buurt.

Goldband 16 maart 2008 20:23

Wat is het punt? Die daders moeten gestraft worden. Simpel hé, een rechtstaat :-)

Derk de Tweede 16 maart 2008 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goldband (Bericht 3305448)
Wat is het punt? Die daders moeten gestraft worden. Simpel hé, een rechtstaat :-)

http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/...afgetuigd.html

Rob Roy 16 maart 2008 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goldband (Bericht 3305448)
Wat is het punt?

Dat het leven in onze dorpen en steden dagelijks beter wordt. Elke dag wordt het rustiger, veiliger en vreedzamer. Elke dag worden er weer nieuwe mensen gelukkig, en ik vermoed dat dat komt door de weldaden van onze bestuurders.

Metternich 16 maart 2008 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3305156)
Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien

Wat doe jij dan in godsnaam bij de PVDA? Jij hoort thuis bij libertariërs, niet bij etatistische communisten...

StevenNr1 16 maart 2008 21:45

Ik zit bij Comac :-D

En dan nog, ik denk niet dat de PVDA voor zageventen is.

forumspook 16 maart 2008 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 3305596)
Ik zit bij Comac :-D

En dan nog, ik denk niet dat de PVDA voor zageventen is.

Als dat klopt hoort u daar inderdaad niet thuis...

StevenNr1 16 maart 2008 23:24

ha ha ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be