Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Keukenpieten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103103)

Gargamel 16 maart 2008 18:10

Keukenpieten

Je kan zowat op elke zender keukenpieten tewerk zien.
Grotere viezerikken zag ik nooit aan het werk.Dat dropt zen vette vingers in alles wat te maken heeft met eten,likt het af,sauske hier,sauske daar.Dat verplaatst zichzelfs in een pubwagen.

Kwestie hygiëne hebben die er geen snars van te bakken.Voor dezelfde prijs,en zoals we reeds konden zien,niest dat over het eten,krabt aan zen kont,peutert in zen neus...En dat maakt ETEN ! ! ! !

forumspook 16 maart 2008 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3305272)
Grotere viezerikken zag ik nooit aan het werk.Dat dropt zen vette vingers in alles wat te maken heeft met eten,likt het af,sauske hier,sauske daar.Dat verplaatst zichzelfs in een pubwagen.

Kwestie hygiëne hebben die er geen snars van te bakken.Voor dezelfde prijs,en zoals we reeds konden zien,niest dat over het eten,krabt aan zen kont,peutert in zen neus...En dat maakt ETEN ! ! ! !

Ik heb zelfs horen spreken, op dit forum zelfs, over restaurants waar men sporen van sperma in de looksaus gevonden had... Dat waren nu wel mensen die géén Belgische eetcultuur hebben, dat heeft iedereen wel geraden zeker...

Geert C 16 maart 2008 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3305275)
Ik heb zelfs horen spreken, op dit forum zelfs, over restaurants waar men sporen van sperma in de looksaus gevonden had... Dat waren nu wel mensen die géén Belgische eetcultuur hebben, dat heeft iedereen wel geraden zeker...

Een urban legend, nooit gebeurd. ;-)

PollyCorrect 16 maart 2008 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3305272)

Over welke keuken Piet heb je het?

Piet Kuttetrut?

Rudy 16 maart 2008 19:02

Citaat:

Geraden ? Is dat zo logisch misschien ? De klant vroeg er misschien om.

Burkide 16 maart 2008 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3305311)

Het vinden ervan niet, bedoel je ;-)

forumspook 16 maart 2008 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3305333)
Geraden ? Is dat zo logisch misschien ? De klant vroeg er misschien om.

Was u die klant mischien ? Daarom dat u het weet ?

forumspook 16 maart 2008 22:52

Citaat:

Bewijzen dat het nooit gebeurd is ? U kunt ons wel wijsmaken wat u wilt, maar zonder enig bewijsmateriaal...

Geert C 16 maart 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3305357)
Het vinden ervan niet, bedoel je ;-)

Vanzelfsprekend. :-)

Geert C 16 maart 2008 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3305729)
Bewijzen dat het nooit gebeurd is ? U kunt ons wel wijsmaken wat u wilt, maar zonder enig bewijsmateriaal...

Ach zo, u post een verhaaltje en nu moet ik bewijzen dat het niet waar is? :lol:

willem1940NLD 17 maart 2008 00:13

Citaat:

Inderdaad ook mijn indruk toen dat verhaal een jaar of 12 geleden in Nederland rondging.

Bert Bubber 17 maart 2008 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 3305886)
Inderdaad ook mijn indruk toen dat verhaal een jaar of 12 geleden in Nederland rondging.

't Was een uitvlucht van Monica Lewinsky om haar slechte adem te verantwoorden ...;-))

Another Jack 17 maart 2008 09:46

Citaat:

Als je niet weet wat een urban legend is, ga dan eens naar broodjeaap.nl.
Toch opletten met indianenverhalen...

fernand 17 maart 2008 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 3305886)

Ik herinner mij dat zo van die keukenfilms eens zijn opgenomen met geheime camera.
en dat was geen uban......!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be