![]() |
Wie zou je eens grag irl ontmoeten?
Ik weet dat er ergens zo een draad bestaat, maar vind hem niet terug.
Easy way dus: een nieuwe draad beginnen! :-P Wie zou je graag eens ontmoeten op dit forum? |
Bedoel je niet, wie op dit forum zou je graag eens irl ontmoeten? ;-)
On-topic: jij staat wel hoog op m'n lijstje. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik het ijs breken: Wil nog wel eens ontmoeten: -Duveltje382 -Jaani Dushman -Nynorsk -Pibo *da teken met een R in een circel* Wil wel eens ontmoeten: -Jazeker -Zwartengeel -Mitgard -BigF -Kazan -Nubian -Duupje -GeertC -Dieterius -Kim & lombas Dit zijn de eerste waar ik aan denk ;-) |
Adrian
Percalion Lombas Jazeker BigF GeertC Dronky Dr. Stranglove Burkide( die kerel lijkt zo belezen) Jaani uh-uh eig heel veel mensen |
ik zou het niet erg vinden om een groot deel van diegene die ik al eens ontmoet heb, nogmaals irl te mogen begroeten
daarnaast: iedereen die kan lachen (met politiek maar evengoed met family guy of ...) |
Citaat:
:-D Dan moet gij een ferme lijst hebben ;-) |
Citaat:
Daarenboven ben ik niet echt een goede causeur in het "echte leven". Vaak heb je gewoon niet veel aan me. Goed: Jaani, Pelgrim, Ambiorix en Txiki ken ik natuurlijk al. Praetorian heb ik ook al eens gezien. Lijken mij nog interessant om te ontmoeten (niet-exhaustieve lijst): Jan van den Berghe Geert C een groot deel van de libertartarische crowd Dr. Strangelove Kortaf Zwartengeel StevenNr1 Toccata, want die kan ik blijkbaar gemakkelijk imponeren, en dat is soms wel eens goed voor m'n ego ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen die meediscussieert in het klimaatveranderingsforum om te beginnen. Het lijkt me tof om die discussies eens live te voeren. (Met de nadruk op 'lijkt'. )
|
Citaat:
maar pathetische mensen zijn op lange termijn toch niet echt onderhoudend te noemen |
Citaat:
Volgens mij gaan wij veel in de clinch liggen, en dat lijkt me wel eens leuk :mrgreen: Citaat:
|
ik vind inderdaad van niet, uitlachen wordt toch wat saai na een tijdje
|
Citaat:
|
awel ja, ik kan me figuren van hier voorstellen waarmee ik irl lang strijk zou liggen in die zin, maar zo'n mensen hoef ik dus niet te ontmoeten
|
Citaat:
|
zoiets ja
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be