![]() |
De vakbonden willen werkloosheid liefst in stand houden
Citaat:
Hoog tijd dat er actie ondernomen wordt om de werkloosheidsuitkeringen op de meest efficiente en goedkope manier uit te betalen. Vakbonden moeten maar zelfbedruipend worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind niet dat dit kan en denk dat er weleens een zware reactie zou kunnen komen vanuit de kant van de vakbonden/werknemers |
Citaat:
Want hebben de bonden niet jaren aan een stuk geëist ![]() :-D |
Citaat:
|
Citaat:
mensen onterecht oproepen lijkt me niet zo efficiënt. |
Citaat:
wie niet zelfstandig is, is gezien. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie het toekomstmogelijkheden meer heeft op de arbeidsmarkt wordt niet meer opgeroepen, en zal nooit van honger moeten omkomen. Daar is niets mis mee. Wat is echter het probleem met detecteren van profiteurs. Met profiteurs wordt niemand beter. De armen in het bijzonder. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Er is een verschil tussen enerzijds ondernemend zijn met een leidinggevend profiel, mensen aan het werk helpen, en anderzijds simpelweg op eigen voeten staan binnen een kot van een paar vierkante meter, met eigen inkomsten. |
Citaat:
als er dat zo'n paar honderduizend zijn heeft dat wel zijn effect. uitkeringen -hoe 'pamperachtig' ook- vormen een absolute ondergrens voor de laagste lonen. het minimumloon zal zeer zwaar onder druk komen te staan. 'working poor' zal het gevolg zijn. werken zal geen garantie meer zijn op een armoede-vrij bestaan. in amerika al een decennia een 'normaal' verschijnsel. Citaat:
en een loontrekkende met een hypothekaire lening die tegenslag heeft is niet bepaald beter af. en die kan niet frauderen. |
Zeer zwakke poging om vakbonden te beschimpen. Nobody is impressed.
Het Vlaams Blok teert op de aanwezigheid van allochtonen. Het Vlaams Blok wil de allochtonen dus hier houden. Awoert!! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Pas op : ik verdedig geen mensen die niet willen werken... deze moeten ze inderdaad aanpakken, maar op zich denk ik dat een systeem van begrenzing in tijd niet kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat dat cdeetje dat nu ergens in Duitsland circuleert ooit in België belandt. (Lichtenstein enz.) Verder worden er hier zeer weinig inspecties gedaan... (controle op de belastingen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be