![]() |
Hoeveel buizen behaalde u op uw volledig secundair?
Aangezien ik hier veel mensen hoor stoefen over hun hoge studies en hun kennis, gaan we eens de andere weg op:
namelijk, hoeveel buizen je gehad hebt op uw gehele secundair onderwijs (ik veronderstel dat dat bij de meesten 6 jaar is) Om een beetje bescheiden te blijven, is het anoniem.. je weet maar nooit ;-) |
hmmm, ik had dus maar 9 mogeklijkheden nodig precies
|
Ik weet het niet meer en ik wil het ook niet meer weten.
|
Citaat:
en <100 moet >100 zijn :oops: |
Ong 23
Was lui laatste twee jaar, toen ik in de juiste richting zat (+goede leerkrachten) ging het beter |
Citaat:
|
ik een stuk of 3 (maar dat was dan 48% of zoiets :bloos: )
|
Tussen de 31 en de 50.
|
dronkoers, bedoelt ge daar mee het eindtotaal of echt gewoon alles?
want ik had bvb met kerstmis voor fysica een buis, maar in juni niet, en was er in totaal door. Telt dit dan als 1 buis of als geen buis? |
Citaat:
|
tgoh, dat kan ik echt niet schatten, ik denk toch wel een stuk of 8 minstens hoor
|
Vanaf wanneer heb je een buis? Examen? Overhoring? Jaartotaal of semestertotaal?
De antwoorden zijn dan bij verschillend van 18 (jaartotalen) tot in de 300 ofzo (overhoringen). |
Citaat:
|
Als ik dit allemaal zie, durf ik al niet meer zeggen hoeveel ik er had ongeveer :oops:
|
Citaat:
Zover gaan we het nu niet drijven eh ;-) |
Meer als honderd schat ik. Gigantisch veel op frans/duits/nederlands/wiskunde/chemie/latijn....
ik ben afgestudeerd als materiaalkundig ir. |
Citaat:
Elk getalleke op uw rapport telt nu, behalve uw (klas)gemiddelden van de tri-/semesters |
Citaat:
Welke eigenschappen geeft mangaan aan staal? |
Citaat:
![]() Naadloos koud getrokken, gegloeid en gebeitst of blank gegloeid. Toleranties en beproeving volgens ASTM-A269/A 450. IC test volgens ASTM-A 262 pr. e, 100% hydrostatisch of 100% Eddy Current getest. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be