![]() |
Weg met de vrije meningsuiting ?
Laat het ons gezegd zijn: Bakkes toe, of het zal u zuur opbreken !
Ter gelegenheid van de 5de verjaardag van het begin vean de oorlog in Irak, kwam ons aller Bin Laden weer eens op de proppen met een bedreiging: De fameuze Deense mahomet-cartoons waren volgens hem een groter misdaad als westerse troepen die moslim vrouwen en kinderen vermoorden ! En voor deze "misdaad" zal Europa moeten betalen ! Amerikaanse poppenkast, of autentieke geschifte fanaticus, leeft Bin Laden nog écht, of enkel nog in de harten van de moslims wereldwijd ? |
Propaganda. Politics of fear.
Geen nood, de overheid zal je redden. :| |
Citaat:
Heeft er nu iemand wakker gelegen dat er bijna 3 maar terreur alarm was in Brussel? |
na vijf jaar hebben ze die kerel nog niet gevonden...
Die amerikanen zijn amateurs zeg. |
Citaat:
Start by saying what you mean, than continue to say it and end by saying it again. Als het maar genoeg herhaald wordt zeker? :| |
Citaat:
|
Ik snap niet dat die Bin Laden nog altijd leeft. Kunnen ze hem écht niet vinden of is hij levend gewoon nuttiger voor de Bush junta?
|
dat was een rethorische vraag neem ik aan? ;)
|
Citaat:
Misschien dat ze hem wel degelijk zoeken maar het is niet dat je de CIA van competentie kunt beschuldigen ;-) |
Citaat:
|
Volgens mij WILT bushke den osama niet vinden..
|
Citaat:
|
Citaat:
6 jaar en een half bedoel je. Het is Irak dat 5 jaar geleden is, maar met Irak heeft Bin Laden niet veel te maken, zoals we nu allen ondertussen wel weten ;-) |
Citaat:
![]() |
Bin Laden zit in Pakistan, niet in Afganistan... en hij wordt er beschermd door de fanatieke bevolking aldaar. Zelfs het Pakistaanse leger is niet opgewassen tegen de plaatselijke fundamentalistische krijgsheren. En NAVO of Amerikanen hebben geen toelating van Pakistan om er te gaan zoeken.
Verder is Pakistan zelf een gevaarlijk sterk fundamentalistisch land met atoomwapens... |
Natuurlijk heeft Webcrusader niet gelet op de uitslag van de Pakistaanse verkiezingen, waarbij de fundamentalisten volledig weren weggevaagd, en geen enkele zetel meer overhouden in het parlement. En in het deelstaatparlement van de North-Western Frontier Province (waar Bin Laden verondersteld wordt te zitten), verloren de fundamentalisten van de MMA hun meerderheid. De grote winnaar in de NWFP was de links-seculiere ANP. In de rest van het land won de links-seculiere PPP.
Maar natuurlijk wordt informatie die bepaalde vooroordelen niet bevestigt, door kruisvaarders gewoon straal genegeerd. |
Citaat:
Pakistan is heus niet zo fundamentalistisch als men hier hoort zeggen Ik ken enkele Pakistanen die nog regelmatig in Pakistan komen en die herkennen zich niet in het beeld van dé fundumentalistische Pakistanen, meer nog de overgrote meerderheid vd Pakistanen is radicaal anti-Taliban (er is btw voor het eerst een vrouw tot voorzitter van de Kamer verkozen, dat zie ik in Saudië-Arabië niet gebeuren) |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds een week opnieuw mooie blauwe vuilnisbakken in Brussel-Centraal. Ik heb er terstond een leeg flesje in gegooid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be