![]() |
Heb jij vertrouwen in deze regering?
Persoonlijk heb ik geen vertrouwen in de regering om volgende redenen:
Daarom: we hebben voorlopig geen keus, maar Leterme I zal enkel hoger kunnen scoren dan ik verwacht. |
Citaat:
|
Citaat:
http://news.google.be/news?hl=nl&ned...ncl=1159964036 |
Nog steeds heeft leterme een groot krediet bij mij.Dat loopt tot 15 juli.Daarna wordt dat herbekeken.. ;-)
|
Ik heb geen vertrouwen in regeringen, dus ook niet in deze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen dank. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ook in het dossier BHV Leterme zijn kar aan 't keren is. Tot welke diepte wil hij de put graven om toch maar zeker de onderkant van de lat niet te raken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als N-VA het niet doet, is dat een reden om het kartel op te blazen en voor de CD&V om weer CVP te worden. Ik vermoed dat De Wever hierom deze wanhoopspoging doet. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is en blijft een tjeef en een west-vlaming, hem daar zo 4�*5 maanden in zijn gezicht uitlachen, ik denk dat een stugge westvlaming dat niet over zich laat gaan. Misschien heeft hij wel ingestemd met de 7 staatssecr. om de boel verder te laten rotten. Indien onze ergste vermoedens waar worden, rest hem een Ceausescu-achtig lot. Op dit ogenblik volg ik BDW, bij wie het water tot aan de neus staat, om met de knijper op de neus ja te zeggen , met absolute vervaldatum 15 juli. Bovendien merk ik dat DR minister is van institutionele hervorming, gaat die het doen ? Wat betdeft NV-a en BDW, die heeft steeds gesteld dat hij als legalist de staat vanuit wetgeving wil wijzigen, misschien moet NV-a dat uitgangspunt ook maar eens herzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik pas het echter een heel klein beetje aan. Bedrogen mensen zijn altijd mensen die vertrouwden wie niet te vertrouwen was. Wantrouwende mensen zijn veel moeilijker te bedriegen. Je vertrouwen aan Belgische politici schenken is per definitie vragen om bedrogen te worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be