Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Leterme verpletterd di Rupo en PS. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103329)

ericferemans 22 maart 2008 10:02

Leterme verpletterd di Rupo en PS.

1 Bijlage(n)

Gisteren, in De Standaard, beweert Di Rupo dat het hem speet niet de kans te hebben gehad om aan zijn koele minnares, Caroline Gennez, uit te leggen hoe weinig rechts de regering Leterme in feite is.

Di Rupo heeft geen verstand van vrouwen, maar nog minder van wat rechts en links is. Hij is blindelings gaan vertrouwen in mensen die niets anders willen dan een blanco cheque tekenen voor de profiteurs van het kapitaal en die geen centen heeft voor de sociale, nijpende problematiek!

Hiermede is de P.S. in vrije val aan het geraken. Het is te hopen dat de vakbonden in Wallonië én in Vlaanderen hem mores leren, zoals ook deze conservatieve en liberalistische regering moeten kelderen alvorens ze nog meer kwaad verricht!

born2bewild 22 maart 2008 10:05

haha

vlaanderen72 22 maart 2008 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3315648)
Di Rupo heeft geen verstand van vrouwen!

:lol:Inderdaad.

Derk de Tweede 22 maart 2008 10:12

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Di Rupo heeft geen verstand van vrouwen!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 (Bericht 3315655)
:lol:Inderdaad.

Maar ook niet van de meeste mannen. 8-)

Chipie 22 maart 2008 10:13

De bruyne feremansisten zullen het land wel redden... :lol:

Den Ardennees 22 maart 2008 10:20

de PS wilde gewoon te allen prijze in de regering zitten. Niet meer of niet min.

Gargamel 22 maart 2008 11:03

Wat een verplettering....
Onkelinx
Magnette
Arena
Laloux
Fernandez-Fernandes
Milseut,de slippendraagster van Elio...

Op de 22 "grappenmakers" zijn er 11 franstaligen bij.

Ik zou eerder den Elio op Leterme zen rug leggen,met een grote glimlach.

6 CD&V
5 PS
4 VLD
4 MR
2 CDH "PS"
1 FDF

De gebuisden,VLD,kregen zomaar eventjes 8 postjes.

Prachtig toch,gaan stemmen :lol:

Gargamel 22 maart 2008 11:06

En de echte reden dat Runders aan de kassa mag blijven zitten,heeft zo zijn redens.
De lijken moeten in de kast blijven.
Ocharme toch,zelfs geen postje voor een andere teletubie,wat gaat Freyake nu ervan denken,zij die zo goed kan tellen.:-P

En wat onbegrijpelijk is,want die zat bijna elke dag in één of ander debat in Wallonië,zelfs LDD geen plaatsje.

Den Ardennees 22 maart 2008 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3315749)
Onkelinx
Magnette
Arena
Laloux
Fernandez-Fernandes

6 CD&V
5 PS
4 VLD
4 MR
2 CDH "PS"
1 FDF

ja,

maar toch moeten wij blijven stemmen om ons ongenoegen over deze gang van zaken te tonen, en niet zoals sommigen hier zeggen ongeldig gaan stemmen of niet stemmen.

ericferemans 22 maart 2008 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3315659)
De bruyne feremansisten zullen het land wel redden... :lol:

Hier zie: onze tjevenvriend is er! Zeg nu zelf: schoon fotooke he!
Heb jij de parachuutjes misschien :twisted:
Of... ben je jaloers op Di Rupo!

toccata 22 maart 2008 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3315672)
de PS wilde gewoon te allen prijze in de regering zitten. Niet meer of niet min.

²
pijnlijk accuraat

Erw 22 maart 2008 15:09

Citaat:

Gisteren, in De Standaard, beweert Di Rupo dat het hem speet niet de kans te hebben gehad om aan zijn koele minnares, Caroline Gennez, uit te leggen hoe weinig rechts de regering Leterme in feite is.

Di Rupo heeft geen verstand van vrouwen, maar nog minder van wat rechts en links is. Hij is blindelings gaan vertrouwen in mensen die niets anders willen dan een blanco cheque tekenen voor de profiteurs van het kapitaal en die geen centen heeft voor de sociale, nijpende problematiek!

Hiermede is de P.S. in vrije val aan het geraken. Het is te hopen dat de vakbonden in Wallonië én in Vlaanderen hem mores leren, zoals ook deze conservatieve en liberalistische regering moeten kelderen alvorens ze nog meer kwaad verricht!

Tekenend voor je leugenscheppende natuur, hoe je de CD&V afschildert als 'anders dan zijn voorgangers', terwijl het krak dezelfde maffiabende is.

vlaanderen72 22 maart 2008 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3315929)
Hier zie: onze tjevenvriend is er! Zeg nu zelf: schoon fotooke he!
Heb jij de parachuutjes misschien :twisted:
Of... ben je jaloers op Di Rupo!

Ik denk dat de spa eerder jaloers is op dipoepo!:-D

Gargamel 22 maart 2008 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 (Bericht 3316527)
Ik denk dat de spa eerder jaloers is op dipoepo!:-D

Yup..Il enc^le le reste

floppy 22 maart 2008 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3315672)

Inderdeed!:evil:

floppy 22 maart 2008 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3315749)
Onkelinx
Magnette
Arena
Laloux
Fernandez-Fernandes

6 CD&V
5 PS
4 VLD
4 MR
2 CDH "PS"
1 FDF

Voor mijn part mogen ze nu zelfs filmkes tonen van Filip De Winter die de hitlergroet brengt, Annemans in SS-uniform, Van Hecke die zich een hitlersnorreke laat groeien uit adoratie, IK STEM VOLGENDE KEER ZEKER VB (Niet dat ze die filmkes ergens zullen vinden, maar 't is maar om een voorbeeld te geven)

Erger dan dit kan niet meer. Stel, stél dat het VB verdoken nazi's en fascisten zijn, die een dictatuur willen vestigen, dan nog hebben ze volgende keer mijn stem. Alles beter dan dit!!!
Dat gesjoemel moet inderdaad maar eens gedaan zijn. Ik hoop dat vele gematigde Vlamingen nu zo gefrustreerd zijn dat ze volgende keer een echte foert-stem gaan uitbrengen.
Ik hoop dat er in 2009 een rechtse vloedgolf komt, die die laffe honden buitenkegelt.

the outlaw torn 22 maart 2008 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3316886)
Voor mijn part mogen ze nu zelfs filmkes tonen van Filip De Winter die de hitlergroet brengt, Annemans in SS-uniform, Van Hecke die zich een hitlersnorreke laat groeien uit adoratie, IK STEM VOLGENDE KEER ZEKER VB (Niet dat ze die filmkes ergens zullen vinden, maar 't is maar om een voorbeeld te geven)

Erger dan dit kan niet meer. Stel, stél dat het VB verdoken nazi's en fascisten zijn, die een dictatuur willen vestigen, dan nog hebben ze volgende keer mijn stem. Alles beter dan dit!!!
Dat gesjoemel moet inderdaad maar eens gedaan zijn. Ik hoop dat vele gematigde Vlamingen nu zo gefrustreerd zijn dat ze volgende keer een echte foert-stem gaan uitbrengen.
Ik hoop dat er in 2009 een rechtse vloedgolf komt, die die laffe honden buitenkegelt.

VB aan de macht :

Valkeniers als premier
Dewinter als minister van binnenlandse zaken,
Annemans als minister van defensie
Vanhecke mag in europa blijven.
Debie als minister van justitie.

en nog een paar anderen krijgen ook een postje, maar die kan ik niet benoemen op dit moment.

VB aan de macht ? het paradijs is in aantocht voor de etnisch, zuivere vlaming !!!! ( de kleur van ogen, haar en lichaamslengte doet even niet terzake )

en zijn het nazisten, wel dan zal de vlaming ze wel buitensjotten, mr intussen zijn we dan toch onafhankelijk en een paar honderdduizend vreemdelingen kwijt.

we gaan het paradijs op aarde toch nog vinden :-P

floppy 22 maart 2008 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3316895)
VB aan de macht :

Valkeniers als premier
Dewinter als minister van binnenlandse zaken,
Annemans als minister van defensie
Vanhecke mag in europa blijven.
Debie als minister van justitie.

en nog een paar anderen krijgen ook een postje, maar die kan ik niet benoemen op dit moment.

VB aan de macht ? het paradijs is in aantocht voor de etnisch, zuivere vlaming !!!! ( de kleur van ogen, haar en lichaamslengte doet even niet terzake )

en zijn het nazisten, wel dan zal de vlaming ze wel buitensjotten, mr intussen zijn we dan toch onafhankelijk en een paar honderdduizend vreemdelingen kwijt.

we gaan het paradijs op aarde toch nog vinden :-P

:lol::lol::lol:

Een paradijs zal het niet zijn, met die mannen, maar het zal al STUKKEN beter zijn dan met gelijk wie va gelijk welke "democratische" partij!!!!

Gargamel 22 maart 2008 23:14

Bah,ik zou zeggen,volgende maal krijgt de VLD alle 22 posten.

En ZONDER dat we MOETEN gaan stemmen:-P

In 2009 krijgen we de voltallige familie Michel ook binnen,de onvermoeibare Congoreizigers père et fils,aangezien er ene van die grappenmakers naar het EU huisje van gepensioneerden gaat.Een jaar bezinning van de ene,en den andere gaat de baan openen voor de grootste leugenaar die dit land ooit kende.

Nog een beetje en Leterme zette een Term aan zijn nieuwbakken ambt van eerste sinister,want die brak bijna in tranen uit bij afscheid van de leugenaar.

Wie weet gaat Runders den andere sjoemelaar opvolgen,die tist van 12 miljard verloren speculatie Maystad.We zijn nog niet af van de stoelendans.Op de duur zullen ze wel Eddy Wally moeten nemen als minister om nog een beetje geloofwaardig over te komen.

Toch raar dat ingewijden zoals een Herman Van Rompuy er geen plaats heeft,of WIL.Die zijn slimmer,en verbranden zich de vingers niet.
Onderlinge afspraak met NV-A ???
Grote ténoren zitten er eigenlijk niet deze maal,die van de VLD kan je meer bestempelen als gasten die nog snel enkele miljoentjes willen binnenrijven,nu hun oppergaai een jaar "rust" neemt.Leterme kan je ook moeilijk het licht in de duisternis noemen,die vent kreeg natte dromen van papegaai II te worden.

Garry 22 maart 2008 23:47

Citaat:

Je mag twee keer raden wat Leterme aan het doen is. De oplossing staat hier naast afgebeeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be