![]() |
Reeds 16.00 en nog geen incident vandaag!
Het lijkt een mooie dag te worden: het is al 16.00 hr en er is nog geen incident met jongeren en bussen, trams,...
Er is nog hoop.... |
Dat moslim gespuis komt pas vanavond buiten :evil:
|
Oei, te vroeg gejuicht. Volgende keer wacht ik tot 20.00 uur om de optimist uit te hangen.
Citaat:
|
Is het vrouwelijke van "chauffeur" niet "chaufeusse" ofzo?
|
Het wordt misschien ook eens tijd om het verschil tussen 'shock' en 'schok' uit te leggen aan onze vrienden van de media...
Verder is het vooral het probleem van de maatschappij zelf. Waar jongeren met crapuleuse neigingen over de drempel van het geweld kunnen stappen zonder dat er enige sanctie aan vast hangt is er een probleem: niet van de politie of de chauffeur, eerder van de ouders, naasten, omgeving. |
Citaat:
Nobelprijs psychologie? |
Citaat:
Zit je te wachten op een zoveelste incident ? Incidententen maken precies je dag goed. Of ik zou mij moeten vergissen. Deze draad bevat om te beginnen racistische uitspraken. |
Wel een gierenmentaliteit: zich verheven voelen boven een totale bevolking van een 11 of 12 miljoen inwoners, waarvan een 4% een etiket "alochtoon" opgekleefd krijgen en uitgesloten worden en dan de media afspeuren op zoek naar een incident of een reactie van die minderheid...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit niet te wachten op incidenten, maar het was al enkele dgen DAGELIJKSE KOST en plots leek het kalm te worden.... Hopelijk zullen de eerste dodelijke slachtoffers van zulk geweld geen verwanten van u zijn... |
Citaat:
En waar zeg ik in hemelsnaam iets racistisch?8O8O8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al bij al waren er gisteren geen incidenten die de pers haalden!:-D
En ja, filosoof, ik ben daar blij om! |
Citaat:
|
Citaat:
Dringend tijd dat er politiekers en een gerecht komt die al die vuiligheid kiepert waar ze thuishoort. Of wachten ze op een soort "Hitler"? Om dan nadien met een ander soort gebakken peren te zitten. Vlak voor de naziperiode liepen er ook politiekers rond die meenden dat ze zich over niets druk moesten maken... |
Citaat:
Onlangs stond nog klaar en duidelijk uitgelegd in de Standaard dat 1 burger op 6 allochtoon of van allochtoons origine is in ons naar-de-bliksem-gaande-landje... Dat is wat anders dan vier procent... En we moeten de media niet afspeuren naar incidenten: we verzuipen erin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be