![]() |
Ben ik de grootste denker van deze eeuw?
Ik denk dat ik de grootste denker van deze eeuw ben. Ben je het hiermee eens of niet?
|
:lol:
|
:roll: Fuckin' Wanker
|
Een aantal van mijn ideeen en bevindingen heb ik op deze site geplaatst. Mijn hersenen hebben tal van dingen bedacht die ik nog niet gepubliceerd heb. Ik heb uiteenlopende dingen bedacht op het gebied van de natuurkunde, genetica, economie en politiek. Ik weet niet waarom mijn hersenen zo productief zijn. Ik doe er niet eens echt moeite voor. Mijn wiskunde leraar op de middelbare school was van mening dat ik de meest intelligente persoon ben die hij ooit was tegengekomen.
|
Citaat:
Wel beste landgenoot, je maakt een goede kans om het grootste ego van deze eeuw te hebben. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
"dat het niet belangrijkste is de grootste te zijn, maar wel de grootste te hebben" (ik weet niet meer wie dergelijke uitspraak gedaan heeft, maar het is wel op zijn plaats in een discussie over "de grootste zijn"). Nog opmerkenswaard is dat alle groten in de geschiedenis eigenlijk "klein mannekes" waren - hun aktivisme en soms ongelofelijke daadkracht kwam lminstens ten dele voort uit een compensatiedrang voor hun gestalte (& misschien hadden ze wel ook een klein pietje). Van Ke Nan weet ik dat het een warmbloedige viking is, de nederlands vlaamse turk met vlaamsche leeuw is mischien eerder van oezbeeks-aboriginal afkomst wat hem alleen maar groter maakt in mijn ogen - maar helaas niet groot genoeg. Het is zoals in het zenverhaaltje over een huisvrouw die "het beste" wilde kopen aan een groentekraam en verlicht werd door het antwoord : "alles is hier het beste". |
Neejen, da zijne kik! 8-)
|
Een stuk over het scheiden van genen dat ik zelf bedacht heb:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=75268 |
Shit man was ik deze draad maar nooit begonnen. Ik kom nu echt over als een arrogante kwal. Mijn excuses voor het starten van deze draad. Zou iemand deze draad kunnen verwijderen?
|
Als je dat kan plezieren,mij niet gelaten,je bent de grootste van deze euuw,ok:-P
Er zijn er wel die denken van de grootste schrijver,zeg maar zeveraar,aller tijden te zijn.Dien gaat na de burgermanifesten nog maar eens een drol scheiten,excuus...schrijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
³ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Is de eeuw niet een beetje jong om nu al conclusies te trekken?
U hebt nog 92 jaar denken voor u. Wie weet steekt uw kleinzoon u nog naar de kroon! Gesteld dat u de grootste denker bent, maakt u dat dan automatisch tevens tot de grootste zijner? |
Citaat:
Ja hoor, en ik ben de koninging van de Emeraten en Alladin zit naast me:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be