![]() |
Welke namen krijgt het broertje/zusje van Elisabeth, Gabriël en Emmanuel?
Welke namen krijgt het broertje/zusje van Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Elisabeth en Hunne Koninklijke Hoogheden de Prinsen Gabriël en Emmanuel? Wat denk jij en waarom? Laten we eens speculeren naar de mogelijke naam.;-)
De volledige namen van de 3 Prinsenkinderen zijn: Elisabeth Thérèse Marie Hélène Gabriël Bauduin Charles Marie Emmanuel Leopold Guillaume François Marie De mogelijke namen van het Prinsenkindje op komst: voor een Prinsesje: Charlotte Anne Paule Alix Sophie Marie; voor een Prinsje: Samuël Mathieu Albert Patrick Felix Marie |
Oja, en voor de mensen die Het Koninklijk Huis niet echt genegen zijn -ik weet dat die er zijn op dit forum-, gelieve jullie onthouden of enkel beschaafde reactie's te poneren. Dank U.;-)
|
Misschien een meer Vlaamse naam?
Jan Piet Tom van België? |
Citaat:
Ja maar het wordt aangepast naar de taal vh landsdeel éh.;-) Elisabetha Theresia Maria Helena voor onze toekomstige Koningin. Jan Pieter Tom zou aan de andere kant Jean Pierre Thomas zijn. (Wat een dagdagelijkse namen.) En wat schat je voor een Prinsesje?;-) |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...93&postcount=9 |
Boduougnat.
|
Een niet té lange naam zou wel cooler zijn dan die van nu eig
Maar vr de rest: who cares? |
Misschien Benjamin om te laten weten dat het de laatste is???
|
Citaat:
En waarom zijn lange namen niet cool? Ik vind Zacharie, Natanaël, Aristide, Maximiliën archicoole namen. Mijn zonen zouden héél wrsch deze namen krijgen.;-) |
zouden of zullen??
|
Kevin.
|
Heinzelman.
|
Mohammed of Fatima lijken mij de meest voor de hand liggende namen.
|
Prins;Benedictus,Jezus,Mohamed,Adolf,George,Idi,Fi del,Mao
Princess;Beatrix,Elisabeth,Fabiola,Cleopatra |
Citaat:
Vergeet intussen niet dat er heel wat koninklijke hoogheden het schavot of de kogel niet overleefden. Per slot van rekening zijn het geen onsterfelijke goden maar doodgewone gevolgen van paring. |
Citaat:
|
Delfien of zoiets voor zijne Illustere Koninklijke goddelijke Magnifique Profiteurs.
Nog een beetje en we gaan dotaties geven voor DIE dat nog moeten komen binnen 100 jaar. |
Pafnuty
|
Diablo ofzo
|
voor een manneke:
Jean-Marie :) en voor een vrouwke: Marie-Jeanne :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be