Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Enquêtes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103388)

Cisalpina 24 maart 2008 05:43

Enquêtes

Lichtelijk ironisch in dit overigens leuke forum: ik kan wel een enquête aanmaken, maar daar ik nog geen 100 posts heb, kan ik er zelf niet op stemmen?

Wat denken jullie dáár van?

Ik kan er wel mee leven ;-)

Dronkoers 24 maart 2008 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 3319082)
Lichtelijk ironisch in dit overigens leuke forum: ik kan wel een enquête aanmaken, maar daar ik nog geen 100 posts heb, kan ik er zelf niet op stemmen?

In k&k kun je nochtans wel stemmen ;-)

Rudy 24 maart 2008 09:56

Citaat:

Ik niet. Waarom zou iemand zich niet mogen registreren louter om te kunnen deelnemen aan een enquête?
De discussie werd al gevoerd binnen "suggesties" maar er werd voor zover ik weet nooit op gereageerd door de moderatie.

koewachtenaar 24 maart 2008 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3319294)
Ik niet. Waarom zou iemand zich niet mogen registreren louter om te kunnen deelnemen aan een enquête?
De discussie werd al gevoerd binnen "suggesties" maar er werd voor zover ik weet nooit op gereageerd door de moderatie.

Dubbelaccounts e.d.

Rudy 24 maart 2008 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar (Bericht 3319312)
Dubbelaccounts e.d.

Dan toch iemand met een obsessie voor enquêtes.
Nogal vergezocht.

Jaani_Dushman 24 maart 2008 10:43

De sneeuw is buiten aan het ontdooien. Klinkt wel leuk. Aan de afvoerbuizen te horen, lijkt het een stortvlaag, maar geen druppeltje regen te bespeuren.

Dronkoers 24 maart 2008 11:26

Is sneeuw soms een wereldwonder? :-)

Lof der Zotheid 24 maart 2008 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3319465)
Is sneeuw soms een wereldwonder? :-)

Vandaag de dag wel...

Lof der Zotheid 24 maart 2008 11:51

Citaat:

Zolang ge minder dan 100 berichten neergepoot hebt, zijt ge een vreemdeling op dit forum. Vreemdelingen hebben logisch genoeg geen stemrecht, zoals buitenlanders in het reeële leven geen stemrecht hebben. Als vreemdeling moogt ge eigenlijk al blij zijn dat ge uw mening moogt verkondingen, eigenlijk zou het aanpassen en zwijgen moeten zijn.

largo_w 24 maart 2008 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 3319533)
Zolang ge minder dan 100 berichten neergepoot hebt, zijt ge een vreemdeling op dit forum. Vreemdelingen hebben logisch genoeg geen stemrecht, zoals buitenlanders in het reeële leven geen stemrecht hebben. Als vreemdeling moogt ge eigenlijk al blij zijn dat ge uw mening moogt verkondingen, eigenlijk zou het aanpassen en zwijgen moeten zijn.

hoe kunde dan aan 100 posts geraken?:lol:

Geert C 24 maart 2008 12:14

Citaat:

Dubbelaccounts e.d.

Maar als je dubbelaccounts aanmaakt en daar iets meer dan 100 berichten mee post dan heb je dat al omzeild. :?

Wat is dan het nut daarvan? De peilingen hier leveren sowieso geen betrouwbaar beeld op. :lol:

Geert C 24 maart 2008 12:17

*

Dronkoers 24 maart 2008 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3319617)
*

8O

een anus!

forzaflandria 24 maart 2008 15:29

Enquetes aanmaken is een mensenrecht.

largo_w 24 maart 2008 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3319647)
8O

een anus!

:lol:

Percalion 24 maart 2008 16:34

Citaat:

Dubbelaccounts e.d.

Urbanus zelve!

Jazeker 24 maart 2008 17:46

Citaat:

Ga eventjes lekker meespreken over de politieke threads die je ziet. Je zit snel aan honderd posts. Als je daarna ook 1 maandje geregistreerd bent hier, dan mag je meestemmen. Dat is toch geen onmogelijke maatregel, niet?

Die twee regeltjes zijn ingebouwd om te zorgen dat niemand makkelijk extra accounts maakt om peilingen naar zijn of haar hand te zetten. Het is een soort van "je bent hier een bijdragende poster" voor je hier kan stemmen. Lijkt me wel logisch.

Jazeker 24 maart 2008 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 3320141)
Urbanus zelve!

Even serieus... hoe dommer zijn acts zijn, hoe slimmer hij in interviews gewoon die "OEH... Da moogde nie zeggen" journalistjes voor schut zet.

Percalion 24 maart 2008 18:02

Ge moogt nog content zijn dat mijn voorstel niet goedgekeurd is, anders moest je tot 10.000 berichten wachten om een topic te mogen openen en zo.

Rudy 24 maart 2008 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3320316)
Ga eventjes lekker meespreken over de politieke threads die je ziet. Je zit snel aan honderd posts. Als je daarna ook 1 maandje geregistreerd bent hier, dan mag je meestemmen. Dat is toch geen onmogelijke maatregel, niet?

Die twee regeltjes zijn ingebouwd om te zorgen dat niemand makkelijk extra accounts maakt om peilingen naar zijn of haar hand te zetten. Het is een soort van "je bent hier een bijdragende poster" voor je hier kan stemmen. Lijkt me wel logisch.

Ze heeft nochtans gelijk beste Jazeker. Dit is het verschil tussen enerzijds berusten in een lot, zich aanpassen aan hoe het nu eenmaal is, en anderzijds trefzeker en terecht een probleem aankaarten, of toch op z'n minst bepaalde procedures in vraag stellen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be