Rubriek partijnieuws op LSP-site
In een andere discussie las ik:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vavli
(Bericht 3315627)
Op de webiste van LSP is er een wekelijkse rubriek met partijnieuws: de inleiding meldt dat nieuwe partijleden kunnen toelichten waarom ze lid werden. Zo lang die rubriek verschijnt, heb ik zegge en schrijven één keer een berichtje gelezen over een nieuw lid: een 80-jarige man in Luik. Goe bezig hoor.
|
Deze kritiek is wat terecht. We beginnen nog maar net aan het verzorgen van een dergelijke rubriek nadat eerder ook intern de opmerking kwam dat we niet genoeg communiceren op dit vlak. Aangezien Vavli meer verslagen wil en minstens één nieuw lid per week in de rubriek "nieuwe leden", moeten we daar misschien effectief eens werk van maken! Bij deze een oproep aan LSP-leden die hier eens langs komen om vanalles te lezen, kruip in je pen voor verslagen en vraag hetzelfde aan nieuwe leden!
Vavli, speciaal voor u (maar hou dat stil), heb ik voor volgende zondag al een nieuw lid die afkomstig is uit Limburg en een verslag van een succesvolle interventie in de Limburg. Zeg nu nog eens dat we niet zouden luisteren naar wat je zegt.
|