![]() |
Appelboom
Ok
Ik heb het klokhuis van een (lekkere) appel in een beetje potgrond gezet en daar dan water over gedaan en op mijn kamer gezet. brandende vraag: Is er kans dat ik ene appelboompje hiervan krijg of ben ik verkeerd? Zoja wat doe ik verkeerd Alvast bedankt |
'k Zou 't ni weten.
Maar alleszins, succes. |
Laat mij weten als er appeltaart te rapen valt.
|
En hey, jij bent hier de groene, jij zou dat moeten weten; ik kan je hoogstens vertellen of het geld zou opleveren om dat te doen.
|
geen idee, mr je zal het wel zien, zeker ?
heb je het er goed ingestoken, het pitje in de potgrond wel te verstaan ? ( vraag me niet hoe je dat doet, mr ik weet wel dat er ook een verkeerde manier is ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enneh... bloempot? Is het de bedoeling dat het een bonsai boompje wordt? |
Ik heb dat ooit eens geprobeerd met een noot, en ja hoor! In mijnen hof staat nu een klein notenboompje. Weliswaar nog te klein om al noten te hebben, maar is voor binnen enkele jaren.
|
Citaat:
Daar staat ge nu schoon, eh. |
Citaat:
|
Als ik ooit een tuin heb, dan plant ik een hazelaar. We hadden dat vroeger als kind en dat was zo tof :(
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
trouwens hoogstammige hazelaars zal je niet vinden... of toch heel moeilijk! De hazelaar= een struik. Wij hebben wel een hoogstammige hazelaar thuis... Papa zoekt al een tijdje een tweede. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb gesproken! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be