![]() |
Regeeraccoord of verkiezingscampagne?
Vanavond keek ik naar Terzake ,in de veronderstelling dat er een regeeraccoord was.
Tot mijn verbazing zag ik dat de verkiezingscampagne was begonnen. De ethische kwesties tussen VLD en CD&V. Reynders die een grote staatshervorming niet nodig vindt. |
Citaat:
Nu ik vind dat die uitbreiding van euthanasie wet ermoet komen maar ik vind het erg dat OpenVLD dit zeer serieuze thema gebruikt op campagne te voeren dit hoort niet, het gaat over levens |
Citaat:
1° De Franstaligen willen helemaal geen staatshervorming, maar ze zitten WEL in de regering (met een meerderheid)-> kan Reynders verder knoeien met het geld (ook zijn staatssecretaris is MR!) 2° Kunnen ze lekker iedereen verder pesten, want: zij zijn nodig! + dat is de prijs die ze afgedwongen hebben om Leterme in de 16 te laten zitten: hij wou het , hij is er, maar hij kan dus NIETS doen hé - Frankrijk is ook ten onder gegaan aan enkele ROI Soleils....Het graf is gegraven, onze Geitenboer moet er enkel nog invallen (of beter: ingeduwd worden...). En tussen haakjes: ethische kwesties zijn een zaak van het volk, NIET van de regering: dus laat het P |
Citaat:
|
Citaat:
|
2008 is een "schrikkeljaar" voor de zelfverklaarde eminenties die ons uitzuigen tot op het bot.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen dat toch maar voorleggen in het parlement? Hoe zou je het dan aanpakken? Met de tjeven een compromis hierover maken? Dan komt het er ofwel niet ofwel met serieuse beperkingen. Indien er een meerderheid is in het parlement kan VLD-SP.A-GROEN er gewoon voor gaan. |
Citaat:
|
wie?
Citaat:
|
Citaat:
Als je een accoord heb gesloten ,houd je er aan ,anders had Reynders niet in de regering moeten stappen. |
Citaat:
Het feit dat je vooraf niks kan vastleggen omtrent euthanasie is zeker bij Alzheimer toch wel een probleem vind ik. De conservatie strekking zorgt er hierdoor voor dat sommige mensen in een vroeg stadium van de ziekte de beslissing nemen, een nogal pervers neveneffect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tussen haakjes, op dat RtBf debat hebben noch cDH, noch Ecolo, noch PS hem tegen gesproken...hoewel noch cdh, noch PS goede vrienden met hem zijn...(en ze anders continu in de clinch liggen, 10 keer erger dan LDD met de VLD..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be