![]() |
Pereboom
Hoyhoy iedereen.:-D:-D
Dit is hier een topic over de pereboom.;-) Of is het pereNboom?:? Mja, er bestaat al een topic over appelbomen, dus mis ik nog een topic over perenbomen. En als ik appel hoor, denk ik peer. Appelen en peren, die woorden worden zó met elkaar verbonden, vandaar: PEREBOOM!!!!!:-) Trouwens: het appelbomentopic heeft veel succes, en ik wil ook eens een succesvol topic opstarten.:| |
Ik moet altijd denken aan 'n sketch van Toon Hermans als ik iemand "Pereboom" hoor zeggen.
|
Ik verkies trouwens appeltaart en/of de combinatie vijver, treurwilg, prieeltje.
|
|
Citaat:
:cheer: Toon Hermans! :cheer: |
Jammer dat ze die speech met "Juffrouw Pereboom" etc. niet op youtube hebben. :(
|
Er bestaan ook vele Pereboomstraten in België. Ook familienamen, bv Vandenpeereboom.:|
|
Citaat:
|
"Als voorzitter is het mij een genoegen... U te kunnen mededelen... Dat de vereniging is uitgebreid met twaaaalf nieuwe leeeden. ... Twaaaalf nieuwe leden."
|
Perentaart; nog niet geproefd denk ik.
|
Citaat:
|
Jeneverbessenstruik! :cheer:
Tabaksplanten! :cheer: Humulus Lupulus! :cheer: |
Citaat:
|
In mijn tuin staat een perenboom
Negen meter hoog Een stam van vijftig centimeter dik En ouder dan mezelf Dus minstens veertig jaar oud Zelfs nu nog Hangt er ieder jaar Nog minstens Eén peertje Leeeekker |
Waarom een perelaar zetten als je gerst en hop kan planten?
Poire Williams smaakt gewoon duf. Een fris pintje daarentegen.... |
Citaat:
Je moet dat eens zelf maken. Een bokaal rond het jonge peertje, eau de vie,... (een vanillestokje mag niet ontbreken). Een oude kwezel op sterk water bijvoorbeeld, d�*t zou duf smaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier een beetje verder is het Alphonse Vandenpeereboomplein :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be