![]() |
Moet er een klacht ingediend worden tegen Pierre Bouillon?
Moet er een klacht ingediend worden tegen Pierre Bouillon voor zijn dolkomisch verdrink-de-nva-grapje in le Soir?
|
Citaat:
|
huiszwammen, drijven die niet?
|
Neen,die verdient een standbeeld,alleen maar om te franstalige haat tegenover de broodheren,openlijk tentoon te stellen en verwoorden
|
ik mag nog altijd niet stemmen :cry:
antwoorden mag ik wel: bahneenekikgij, laat hem doen, de pruts. Hij is al die energie die er hier al aan verspild is niet waard. |
Citaat:
|
Maar nee jongens, als dat in het Pallieterke zou staan was de klacht al neergelegd, maar nu is dat toch niet nodig.
Je zou trouwens geen procureur bereidt vinden om de zaak voor de rechtbank te trekken. |
Citaat:
|
Het zou hilarisch zijn moest het CGKR hierover oordelen :p
|
Op zich een stukje riooljournalistiek, laat dat duidelijk zijn
Maar persoonlijk vind ik niet dat je klacht moet neerleggen: persvrijheid, vrijheid van meningsuiting etc etc. Dat neemt niet weg dat iedereen die vindt dat er klacht moet worden neergelegd dat ook gewoon kan doen hoor: gewoon zeggen dat je je geviseerd voelt omdat je n-va kiezer bent en een politiebureau binnenstappen. Zal veel efficienter zijn dan op een forum te zitten neuten dat niemand een klacht neerlegt. |
ma nee, is gewoon grappig :lol:
|
Blijkbaar houdt men op dit forum niet van vrije meningsuiting....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks verdrinken. Dat staat er niet, dat ze moeten verdrinken. Die boot dan doen zinken, da's wat ie zegt. Dobberen dus nu in knaloranje vlotjes in the middle of nowhere, onze nva-matrozen. Enfin, er van uitgaand dat ze die kunnen opblazen. |
Citaat:
Citaat:
als je een lading mensen dumpt in het midden van de oceaan, lijkt de kans klein dat ze daar levend terug uitkomen. dat kan ook niet de bedoeling zijn, want als ze kunnen terugkomen, dan zijn de Belgen er nog niet vanaf. ik denk dus dat het woord 'verdrinken' wel degelijk aan de orde is. |
Neen, er moet geen klacht ingediend worden.
Er zijn al genoeg belachelijke rechtszaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be