![]() |
floppy=snoopy:bloopy!
Kijk, floppy de flop is niemand minder dan snoopy. sNOOPY werd dus n tijdje geleden geband van het forum wegens serieus absolut ontoelaatbaar wangedrag.
Het is één en dezelfde ambetante, brutale, trollende persoon! :x Als we de twee -inspiratieloze (of wat zeg ik? juist toepasselijke naam: FLOPPY)- namen nu samengieten krijgen we er bloopy Of snoppy.:twisted: Of SNOBBY.:| :|:|:|:| |
als iedereen de maskers moet afgooien, beken jij dan maar snel dat je staaf bent!!!
|
Citaat:
Maar staaf werd nooit gebannen of wel? |
Citaat:
STOP er eens mee altijd uit de lucht te komen gevallen!!!:x Wees kritisch, doe research, analyseer en interpreteer. Dan zul je wat minder met naiëve vragen afkomen. Voor iemand die historicus is moet dat toch mogelijk zijn.:| Oftewel dat je dit met opzet doet.:-);-) Trouwens, geef me de link nr de account van Superslaaf es, ik wil es zien met wie ik vergeleken wordt. ;-) Kijk, ik ben superslaaf NIET. MaGNiFiCaT is mn eerste account. |
Snoppy, waar ben je???:-)
|
Citaat:
hier, en oordeel zelf ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar IK BEN GEEN OUWE VENT VAN 45 :evil:, maar een jonge kerel!!!:?:? Ik wil daarmee NIET vergeleken worden.:? |
Beste vrienden,
ik ben helemaal geen striphond. Ik ben nog liever bobby van kuifje dan een slechtgetekend amerikaans preutelekkerke (misschien vanwege dit laatste dat bepaalde personen heel obsessief bezig zijn...) Gegroet, bobbie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was (en is waarschijnlijk) nochtans een overtuigt belgicist die zelfs bij vele "flaminganten" gewaardeerd werd voor zijn intellectuele discussies. Allez, van horen zeggen eh, ik ken hem ook nie ;-) |
Citaat:
Maar snoppy, waarom heb je zoveel moeite om dat toe te geven. Zo, je bent snoopy van vroeger, maar dat is geen schande éh. Wij aanvaarden je zoals je bent:hug: (allé, t'is te zeggen:?:|). Het is écht géén schande hoor.;-) |
Citaat:
|
Wat kan jij roddelen zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van wie heb je dat gehoord? |
Citaat:
|
Trouwens ze lijkt op een vogelverschrikster, die vrouw op je avatar met die zwaaiende papiertje die ze heeft opgevouwt als waaier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be