![]() |
Fitna Online!
|
8-)
|
Bij mij loopt hij vaak vast!
|
Citaat:
|
Citaat:
JE BENT NIET OP DE MARKT HOOR. |
Citaat:
|
tot hiertoe zijn het gewoon - zoals hijzelf reeds had verteld - koranverzen, gevolgd door documentaire beelden die we allemaal al lang kennen. Niks nieuws voor degenen die zich met islam bezighielden.
Verder hopen eigen arabische propagandafilmpjes en de nodige lijken uiteraard, ook door de moslims zèlf gefilmd. Ook de nodige krantenberichten. Dankzij de ultieme PR manager, Balkenende, zullen nu natuurlijk de mensen die deze beelden nog niet gezien hebben, nu allemaal kijken. Later op de avond spreekt Balkenende trouwens DE NATIE toe! Net WOIII die begint! |
Citaat:
|
Citaat:
|
je blinkt uit in intelligentie.
Hoeveel seconden heb je al gezien? --------------------------------- ik dacht dat jullie wel gingen weten hoe te downloaden, ik weet dat ook niet bij mijn eerste view: 60 views na 20 minuten: 75.250 |
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor, hij loopt hier bij mij nu de tweede maal. eerste maal was met horten en stoten. |
Citaat:
|
Ik krijg 'm ook niet afgespeeld.
|
Citaat:
712.152 views |
Citaat:
En voor een stuk is het te wijten aan het feit dat de islam nog niet geseculariseerd is. Misschien kan deze film bijdragen tot dit laatste: het eigentijds maken van de islam in plaats van een middeleeuwse islam zoals op dit filmpje te zien is. Vrij eenzijdige belichting van de islam (heb nu ongeveer meer 65% gezien) door Wilders. Maar dat was te verwachten. |
Straks smelt het internet!
|
De film is niet bijzonder en geen enkel normaal mens kan hier aanstoot aan nemen.
|
Citaat:
het is hun eigen koran het zijn hun eigen aanslagen het zijn hun eigen TV programma's (iraq TV / iran TV / etc...) kunnen ze moeilijk op reclameren hé! |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be