![]() |
'Nieuwe' ontkende milieuramp in aantocht: De pil.
Onlangs in een gesprek met een bevriend bioloog begon deze over de milieuproblematiek van: de pil. Doordat de pil zoveel vrouwelijke hormonen bevat zouden veel van deze vrouwelijke hormonen via het urine in het grondwater en in het milieu terrecht komen...Wat is het effect hiervan een zeer groot onevenwicht in de natuur en een vervoruwelijking van de natuur. Veel plant en diesoorten zouden nu al een zeer veel grotere hoeveelheid aan vrouwelijk hormoon bevatten. Met de tijd zouden mannen ook vrouwelijker worden (en oh hemel, ook de penissen gaan krimpen :-D). Het gevaar bestaat uit onvruchtbaarheid en een groot ecologisch onevenwicht dat voor een grootschalig milieuprobleem zou zorgen. Het broeikaseffect is jarenlang ontkentgeworden, dit fenomeen wordt nog steeds ontkent.
Zijn er mensen die hier nog meer van afweten? |
een heel nieuwe dimensie voor het begrip 'matriarchale samenleving'.
een nieuwe stap naar de Nieuwe Man! Hoog tijd voor een masculinistische beweging me dunkt. Kwestie van ook aan onze vrouwelijke kant te denken. Dit zou wellicht de toename aan parkeerproblemen verklaren. Ik vond het al vreemd dat ik me elke vier weken nogal slecht voelde. En nog van die flauwe grappen. |
|
Er zit niet alleen heel veel ècht oestrogeen in ons afvalwater.
Ook restanten van allerhande andere medicijnen kan je terugvinden in ons afvalwater wat zo via allerlei kanalen weer naar binnen gewerkt wordt via het drinkwater en onze voeding. Bovendien zitten er ook een heel deel chemische stoffen in het water die qua structuur heel erg lijken op oestrogeen, en die zo door ons lichaam verkeerdelijk voor oestrogeen kunnen worden gehouden en op die manier worden verwerkt. Het probleem is allicht veel groter dan we denken, en de gevolgen nefaster voor alles wat leeft. Het wordt ook niet echt ontkent, maar het is ook niet alsof de bevolking goed ingelicht is. Laat staan dat er actie tegen wordt ondernomen (waar ik weet van heb). |
de pil voor mannen....NU! :lol: 8-)
|
De pil is idd een ramp voor het milieu,er worden vrouwtjes geboren met grote handen en voeten:-P
|
Kijkt even naar beneden...oef alles nog in orde.
Even serieus : denk niet dat zo'n vaart zal lopen en als ik moet kiezen tussen een nest kinderen en wat meer oestrogeen in het water....hm |
Citaat:
|
Zou het niet gewoon komen omdat er zoveel vrouwen zijn? 3 miljard is een boel vrouwelijke hormonen hoor, zelfs zonder de pil erbij te betrekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U bewijst dus hier empirisch dat mannelijke hormonen minder milieuonvriendelijk zijn dan vrouwelijke.
Dank U Groentje-18 om toe te geven dat U milieuonvriendelijk bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Die vrouwelijke hormonen worden ook uitgescheiden door mannen. |
Ik dacht dat het wel voornamelijk synthetische hormonen (met name xeno-oestrogeen) waren die een zulke nefaste invloed hebben op ons leefmilieu?
|
Citaat:
|
Dan heb je het nog niet over de andere diersoorten.
|
Citaat:
Waarom zouden die Semi Hormonen meer invloed op ons milieu uitoefenen dan 6 miljard + drollen en 6 miljard liters + menselijke urine? |
ik voel het, hier gaat vroeg of laat een hans teeuwen filmke verschijnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be