Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wilders film is uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103547)

Den Dolf 27 maart 2008 19:28

Wilders film is uit

http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795

Sodomis 27 maart 2008 19:33

Merci voor de link. :popcorn:

undiscovered 27 maart 2008 19:37

haha krijg hem niet open die link.

misschien wil me lieve laptopje ook niet dat ik die rotzooi open maak.

floppy 27 maart 2008 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered (Bericht 3326376)

misschien wil me lieve laptopje ook niet dat ik die rotzooi open maak.

film is niet halalalalal

Den Dolf 27 maart 2008 19:39

neen hoor je laptopje is in orde, je moet gewoon je ogen open doen en willen zien.

floppy 27 maart 2008 19:41

't is dus begonnen...

Sodomis 27 maart 2008 19:42

Citaat:

Dat is omdat ik aan het kijken ben nu ;-)

undiscovered 27 maart 2008 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Dolf (Bericht 3326385)
neen hoor je laptopje is in orde, je moet gewoon je ogen open doen en willen zien.

Hij gaat echt niet aan die link.

maar trouwens zou die niet op 28/03/08 worden uitgezonden.

undiscovered 27 maart 2008 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3326384)
film is niet halalalalal

Jij ook niet...

Den Dolf 27 maart 2008 19:48

ik ben benieuwd hoe men zich rond die harde feiten die getoond worden gaat rondpraten, het is naar mening inderdaad tijd dat we komaf maken met de islam in europa, we mogen het niet zover laten komen als in 1940, beter nu de confrontatie aangaan dan binnen 20 jaar.

Bhairav 27 maart 2008 19:50

Ben 'm aant zien...

undiscovered 27 maart 2008 19:51

vergeet de 30 islamitische landen niet;)

Nederland word binnen de korste keren plat als een dubbeltje:P

ik pak me koffers wel, is het wel veilig in Belgié? :D

undiscovered 27 maart 2008 19:53

trouwens hoe kan je die film zien terwijl hij nog onlangs heeft gezegt dat hij er geld voor wilt hebben.

Flippend Rund 27 maart 2008 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered (Bericht 3326423)
trouwens hoe kan je die film zien terwijl hij nog onlangs heeft gezegt dat hij er geld voor wilt hebben.

Wilders vroeg gewoon om sponsors. Hij bedoelde helemaal niet dat je moet betalen om de film te zien.

whopperke 27 maart 2008 19:55

Film wilders is uit.

JaH, zojuist het filmpje gezien. Benieuwd wat Betina Geysen nu gaat zeggen. Zijt ge al besneden Betina??? Als ge de hoofddoek wil dragen dan moet ge er alles bijnemen hé. Is het dit wat de linkse intellectuelen in Belgie ons te bieden hebben???? Het zal wel zo'n vaart niet lopen?????? Ik hoop het maar geloof het eerlijk gezegd niet. Heeft Wilders hier leugens verteld??? Ik denk het niet. Voor zover ik kon zien allemaal waargebeurde feiten. De verzen uit de koran???? Ken de koran niet en kan mij niet uitspreken over de waarheid van de geciteerde verzen. Maar eerlijk gezegd en gezwegen, zou Wilders zich werkelijk verlagen tot het herschrijven van de koran en er allerlei wilde fantasieen aan toe voegen. Ik denk het niet. Tijd zal raad brengen, als het maar al niet te laat is.

undiscovered 27 maart 2008 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whopperke (Bericht 3326429)
JaH, zojuist het filmpje gezien. Benieuwd wat Betina Geysen nu gaat zeggen. Zijt ge al besneden Betina??? Als ge de hoofddoek wil dragen dan moet ge er alles bijnemen hé. Is het dit wat de linkse intellectuelen in Belgie ons te bieden hebben???? Het zal wel zo'n vaart niet lopen?????? Ik hoop het maar geloof het eerlijk gezegd niet. Heeft Wilders hier leugens verteld??? Ik denk het niet. Voor zover ik kon zien allemaal waargebeurde feiten. De verzen uit de koran???? Ken de koran niet en kan mij niet uitspreken over de waarheid van de geciteerde verzen. Maar eerlijk gezegd en gezwegen, zou Wilders zich werkelijk verlagen tot het herschrijven van de koran en er allerlei wilde fantasieen aan toe voegen. Ik denk het niet. Tijd zal raad brengen, als het maar al niet te laat is.

De tijd zal het jou leren, noch ik noch je vriend Wilders.

Maar die film slaat werkelijk nergens op. trouwens over die 9/11 daar zit de president achter. ik had een hele documentaire gezien.

ik zal die link zoeken en plaatsen, het is een jaar geleden dat ik hem heb gezien.

floppy 27 maart 2008 20:02

Hoeveel auto's staan al te fikken?

solidarnosc 27 maart 2008 20:09

Moeten we 6 maanden wachten op een montage van wat aangebrande citaten uit de Koran tegen de achtgergrond van gekende beelde van terroristische aanslagen?

Flippend Rund 27 maart 2008 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 3326459)
Moeten we 6 maanden wachten op een montage van wat aangebrande citaten uit de Koran tegen de achtgergrond van gekende beelde van terroristische aanslagen?

Het is niet Wilders die de hele affaire heeft opgeblazen tot zijn huidige proporties. Dat hebben zijn tegenstanders gedaan.

Riksken 27 maart 2008 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 3326459)

Precies. Maar waarom dan al die commotie. Ze tonen niks dat we nog niet wisten of gezien hadden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be