![]() |
Wilders film is uit
|
Merci voor de link. :popcorn:
|
haha krijg hem niet open die link.
misschien wil me lieve laptopje ook niet dat ik die rotzooi open maak. |
Citaat:
|
neen hoor je laptopje is in orde, je moet gewoon je ogen open doen en willen zien.
|
't is dus begonnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar trouwens zou die niet op 28/03/08 worden uitgezonden. |
Citaat:
|
ik ben benieuwd hoe men zich rond die harde feiten die getoond worden gaat rondpraten, het is naar mening inderdaad tijd dat we komaf maken met de islam in europa, we mogen het niet zover laten komen als in 1940, beter nu de confrontatie aangaan dan binnen 20 jaar.
|
Ben 'm aant zien...
|
vergeet de 30 islamitische landen niet;)
Nederland word binnen de korste keren plat als een dubbeltje:P ik pak me koffers wel, is het wel veilig in Belgié? :D |
trouwens hoe kan je die film zien terwijl hij nog onlangs heeft gezegt dat hij er geld voor wilt hebben.
|
Citaat:
|
Film wilders is uit.
JaH, zojuist het filmpje gezien. Benieuwd wat Betina Geysen nu gaat zeggen. Zijt ge al besneden Betina??? Als ge de hoofddoek wil dragen dan moet ge er alles bijnemen hé. Is het dit wat de linkse intellectuelen in Belgie ons te bieden hebben???? Het zal wel zo'n vaart niet lopen?????? Ik hoop het maar geloof het eerlijk gezegd niet. Heeft Wilders hier leugens verteld??? Ik denk het niet. Voor zover ik kon zien allemaal waargebeurde feiten. De verzen uit de koran???? Ken de koran niet en kan mij niet uitspreken over de waarheid van de geciteerde verzen. Maar eerlijk gezegd en gezwegen, zou Wilders zich werkelijk verlagen tot het herschrijven van de koran en er allerlei wilde fantasieen aan toe voegen. Ik denk het niet. Tijd zal raad brengen, als het maar al niet te laat is.
|
Citaat:
Maar die film slaat werkelijk nergens op. trouwens over die 9/11 daar zit de president achter. ik had een hele documentaire gezien. ik zal die link zoeken en plaatsen, het is een jaar geleden dat ik hem heb gezien. |
Hoeveel auto's staan al te fikken?
|
Moeten we 6 maanden wachten op een montage van wat aangebrande citaten uit de Koran tegen de achtgergrond van gekende beelde van terroristische aanslagen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be