![]() |
Het VB ook in het frans?
Blijkbaar hebben ze toch al 1 lid dat geen Nederlands kan.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF28032008_044 |
Citaat:
Uit het VB-programma: Citaat:
|
Et pour les Wallons la même chose : ainsi la Flandre n'est qu'un nouveau nom pour la Belgique...
|
Vlaanderen eerst - Eigen volk eerst - Vlaanderen boven
waar is het probleem
Brussel zal zowiezo franstaligen kennen en die dienen beschermd te worden door de EU daar die een minderheid in Vlaanderen zijn. Als die Viviane Moreau uit Jette het programma aanvaard en het verdedigt moet het in theorie kunnen. Brusselaars moeten inzien dat het VB niets tegen hun heeft; ze dienen gewoon een keuze te maken als de boedelscheiding zover is. |
Citaat:
|
Citaat:
Italie behoord ook tot europa niet? Wel, als ik daar wil gaan wonen is dat mijn keuze en dien ik mij bij gevolg aan te passen aan de Italianen en niet andersom. È così, perche é normale così! |
Citaat:
Wat stel jij concreet voor ivm Brussel? VB is daar zeer redelijk: gelijke taalrechten voor Vl en Fr in Brussel. Wie kan daar iets tegen in brengen? |
Ik was dus enkel verbaasd, ik wou hier geen rel voor laten uitbreken.
|
Citaat:
|
Tja, dat komt ervan als je eender wie aanvaardt om toch maar een volledige(re) lijst te kunnen indienen. :?
Jette was waarschijnlijk één van die gemeenten waar het VB niet genoeg vrouwelijke kandidaten vond om een volledige lijst in te dienen. :lol: |
Hilarisch! :lol:
De enige Vlaamse partij met mandatarissen die geen Nederlands spreken: het VLAAMS BELANG! :lol: :lol: :lol: Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat jullie een eerbare partij franksiljonisme verwijten. ;) |
Citaat:
|
Zo zie je maar dat het veebee een hypocriete partij is de eigen naam niet waardig. En maar kankeren op alles en iedereen en maar met de vlaamse spierballen rollen.
|
Onaanvaardbaar :evil:
|
Citaat:
en decroo dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk zullen de Franstaligen zich weren als een duivel in een wijwatervat om overal Frans te spreken waar het wettelijk toegelaten is. Dus in de praktijk zich zo weinig mogelijk aanpassen. Nu al; maar in deze hierboven beschreven sfeer nog minder; zullen weinig Vlamingen zin hebben om in Brussel te werken. Zal men bijvoorbeeld verpleegsters met bussen verplicht aanvoeren uit Vlaanderen. Zelfs een hoger loon zal allicht weinig uithalen. Ik denk dat men dat nu al probeert voor leerkrachten; maar dat het weinig effect heeft. Gelijke taalrechten is mooi op papier; maar in de praktijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be