![]() |
Geen nieuwe forummer van de week
Omdat ik nog Geert C een nieuwe forummer van de week heben gevonden is er deze week geen FVDW! Als er toch nog kandidaten zijn meld u hier 'massaal' aan!!!!
|
Hoeveel keer eet jij frieten per week? en welke saus?
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: :cheer: Duveltje382 :cheer: |
Citaat:
|
Ik vrees dat ik op de helft van de vragen "Dat zijn jouw zaken niet!" of "Sorry, nog nooit van gehoord." zou moeten antwoorden ;-)
Zijn er eigenlijk al LSP'ers geweest? Solidarnosc zou ik bijvoorbeeld wel eens aan het werk willen zien. |
Citaat:
|
Is Duupje al forumster vdw geweest? Adrian Haeley??
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Lombas 2. Praetorian 3. Kim 4. Pelgrim 5. Van Maerlant 6. Max van Dietschland 7. AdrianHealey 8. Metternich 9. Jaani_Dushman 10. Liberalist_nl 11. Heftruck 12. Garfield 13. Linkse Vogel 14. Jazeker 15. Nynorsk 16. Boadicea 17. Pietje 18. Raf 19. Patriot ! 20. Ambiorix 21. Baseballpolitieker 22. C2C 23. Desiderius 24. Diplomatius 25. Duvelke 26. Cynicus 27. Duveltje382 28. Groentje-18 29. Tavek 30. Dronkoers 31. Duupje 32. Lincoln 33. Nick_ 34. Djimi 35. Luc Broes 36. Robert t 37. De Schoofzak 38. Den Duisteren Duikboot 39. Stratcat 40. Dr. Strangelove 41. Longhorn 42. Revolutie 43. The outlaw torn 44. Percalion 45. Geert C Zelf zou ik eigenlijk ook eens Everytime willen zien passeren. |
Hmm, ok, die twee zijn dus al de revue gepasseert...
Ik zou niet direct iemand kunnen voordragen nu... |
Citaat:
-Wat heb je te verbergen ? -Of ben je bang dat we je niet sympathiek gaan vinden ? |
evilbu?
|
Citaat:
|
Anna List kan ook wel nog forummer van de week worden :P
|
Dieterius eigenlijk ook :-)
|
Citaat:
... maar moest het zover zijn, zal ik het graag doen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
neen, ik vind het nog te vroeg daarvoor...
;-) Liever Anna eens uitvragen :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be