![]() |
Vraag over verhuizen naar het buitenland
Ik denk er sterk over na om binnen enkele jaren te verhuizen naar onze noorderburen ( friesland of amsterdam). Ik vroeg mij af iemand al ervaring had of iemand kende die dat al gedaan had.
Ik denk vooral aan formaliteiten! Alvast bedankt |
het gras is altijd groener...
|
Citaat:
aan de overkant ;-) en de relevantie is ... ? |
Citaat:
Sneek bv is een leuk plaatsje! Ik zou de randstad en zeker A'dam ver links laat liggen. Ik heb een tijdje in Islamsterdam gewoond, de rotste tijd van mijn leven. |
Ik zou me hier ook eens voor moeten informeren. Ben wel niet van plan om naar Holland te verhuizen, maar eerder naar Amerika of iets in die aard. Het gemakkelijkste is als je dat voor je werk kan doen, dan regelen zij de formaliteiten.
|
Citaat:
geef mij maar VLAANDEREN, of nog specifieker : OOST-VLAANDEREN, GENT !! als ik weg ga, verhuis ik naar gent ( kwartierke rijden van waar ik nu woon, maar nog te ver naar mijn goesting ) |
Citaat:
|
|
Citaat:
Voor een intra-company move (L1 visum) moet je al op zn minst x (5 of 2?) aantal jaren voor de firma in kwestie werken + ofwel een hoge academische titel ofwel 'manager' (x aantal mensen onder u) ofwel een expert in een specifiek domein In ruil zal de firma meestal uw visum, huisversting, social security formaliteiten regelen en ook de belastingen |
Citaat:
|
Of eerst in het buitenland studeren en dan proberen locaal een job vast te krijgen.
Ik weet niet of dat in Nederland een probleem is, hangt natuurlijk af van je eigen studie- en werkachtergrond, en van wat voor een job je wilt vastpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KaTanewWj4Y Is dit het Fries van het noorden van Friesland? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be