Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   hoe men allochtonen behandeld (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103644)

sus antigoon 29 maart 2008 23:23

hoe men allochtonen behandeld

Racistisch incident in stadscentrum Antwerpen

za 29/03/08 - In een zijstraat van de Meir, in het centrum van Antwerpen, is een zwarte vrouw tegengehouden door een blank koppel en van haar fiets geduwd.

De Afrikaanse vrouw uit Guinee werd van haar fiets geduwd en kreeg ook enkele rake klappen. De aanvallers gingen er daarna vandoor.

Het slachtoffer heeft een klacht tegen onbekenden ingediend.

bron : vrt

zie wat racistisch VB allemaal aanricht in Antwerpen, verbieden die partij :-x

vercetti 30 maart 2008 02:06

Ah, hadden die belagers dan een VB lidkaart op zak?

Daarover staan dan de talloze blanken die worden beroofd door allochtonen.

filosoof 30 maart 2008 02:12

de continue Vlaams Blok hetze tegen vreemdelingen verlegt duidelijkde grenzen van sommigen. :-(

Rizzz 30 maart 2008 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3332018)
de continue Vlaams Blok hetze tegen vreemdelingen verlegt duidelijkde grenzen van sommigen. :-(

Een andere reden zou kunnen zijn dat de continue intimidaties van de allochtone bevolking hen teveel werd en de stoppen zijn doorgeslagen.
Ik zie niet in waarom er onmiddelijk een link met het VB moet gelegd worden.

filosoof 30 maart 2008 02:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz (Bericht 3332035)
Een andere reden zou kunnen zijn dat de continue intimidaties van de allochtone bevolking hen teveel werd en de stoppen zijn doorgeslagen.
Ik zie niet in waarom er onmiddelijk een link met het VB moet gelegd worden.

Omdat vreemdelingenhaat het handelsfonds van het Vlaams Blok is.

Online 30 maart 2008 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3332018)

De continue haat die de islamitische leer zaait tegen ongelovigen verlegt dagelijks de grenzen van massaal veel allahtonen :
- dagelijkse busincidenten (inclusief afslachtpartijen van weerloze ouderlingen) door fanatieke allahtonen, in navolging van het voorbeeld van hun profeet
- dagelijkse overvallen, carjackings, bagjackings, etc, in navolging van het voorbeeld van hun onverdraagzame profeet Mohammed die zijn wil met het zwaard oplegde
- moorden in naam van allah, zelfs door lieden die door Staatsveiligheid zijn aangeworven
- we hebben zelfs al een steniging van joodse kinderen gehad in Beringen, alweer door allahtonen die de verzen van allah wat te letterlijk namen. Gelukkig voor hen was er 1 belg, die het toch allemaal nog kon appreciëren, en het waarschijnlijker heel verrijkend vond, louter en alleen al omdat het in naam van allah gepleegd werd, en dat is Filosoof.

Online 30 maart 2008 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3332038)

Racisme is het op grond van een lichamelijk kenmerk of genetisch anders zijn inferieur verklaren van mensen. Dat is precies wat de islam met vrouwen en homo’s doet. En in de praktijk ook met zwarten.

Vette Pois(s)on 30 maart 2008 07:58

Zeg weet ge het al, Irma hare fritketel is in brand gevlogen.

floppy 30 maart 2008 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3332038)

zoals corruptie het handelsmerk is van de SPa?
Edit: trouwens, dit is een fait divers.

frituur oswald 30 maart 2008 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon (Bericht 3331770)

za 29/03/08 - In een zijstraat van de Meir, in het centrum van Antwerpen, is een zwarte vrouw tegengehouden door een blank koppel en van haar fiets geduwd.

De Afrikaanse vrouw uit Guinee werd van haar fiets geduwd en kreeg ook enkele rake klappen. De aanvallers gingen er daarna vandoor.

Sedert de verkleutering van de VRT staat mijn radio op BBC-World. Zo komt het dat ik nu elke dag een wereldreis maak; de BBC heeft overal ter wereld journalisten. Ik bedoel journalisten, niet de gedweeë sukkels van de VRT, die dag na dag dezelfde drie zinnetjes blaffen en tussendoor blij kwispelend de contemporaine politiek correctheid nahollen. Vrankx even buiten beschouwing gelaten. Als je nu naar de BBC zou luisteren, in plaats van naar de parochiale burgertruttenzender, dan zou je weten dat een vrouwken dat van heur velo gemept wordt een faits divers is. Als je naar de BBC zou luisteren dan zou je beseffen wereldwijd vrouwen verkracht worden, verminkt worden, dat leerkrachten die onderwijs geven aan meisjes vermoord worden (in Afghanistan).

Op de BBC hoorde ik een week of twee gelden een reportage over de Britse inlichtingendienst kinderen van Pakistaanse ouders ontvoert (ontvoert!). ’t Is te zeggen, de kinderen worden bevrijd uit een feitelijke gevangenschap die moet uitmonden in een gearrangeerd huwelijk. De gevangenschap van de meisjes vangt aan op Britse bodem. Veel meisjes nemen het de autoriteiten kwalijk dat ze zo traag reageren op hun opsluiting. Ze hoopten dat hun verdwijning van de school zou gevolgd worden door een onmiddellijke reactie van de overheid.

En zie, hierover geen woord op de VRT. Als je na het VRT-nieuws naar de Kampioenen kijkt, Sus, bedenk dan dat je tekortgedaan wordt. Op alle vlakken.

Anna List 30 maart 2008 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon (Bericht 3331770)

een racistische aanslag op een zwarte vrouw in Antwerpen ... ik kan het mij levendig voorstellen !

alleen is de kans m.i. wezenlijk groter dat het om Arabische daders zal gaan dan om VB'ers ...

/Sarah/ 30 maart 2008 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 3332016)
Ah, hadden die belagers dan een VB lidkaart op zak?

Daarover staan dan de talloze blanken die worden beroofd door allochtonen.

aaaaaaaah zo omdat allochtonen "blanken" beroven. Had die man de recht om die vrouw gewoon te beledigen en te slagen??? :roll:

Ksnap het verband niet echt??

/Sarah/ 30 maart 2008 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3332282)
een racistische aanslag op een zwarte vrouw in Antwerpen ... ik kan het mij levendig voorstellen !

alleen is de kans m.i. wezenlijk groter dat het om Arabische daders zal gaan dan om VB'ers ...

nee nee het waren "blanken":roll:

Online 30 maart 2008 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ (Bericht 3333130)
aaaaaaaah zo omdat allochtonen "blanken" beroven. ??

Een beetje meer de dagelijkse actualiteit volgen, zou je geen kwaad doen.

/Sarah/ 30 maart 2008 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3333135)
Een beetje meer de dagelijkse actualiteit volgen, zou je geen kwaad doen.

kheb niet gezegd dat het niet gebeurd! Ik weet dat dat gebeurd en ik ga het ook niet ontkennen....

Maar het verband tss de 2?? omdat de ene dat doet mag de man de vrouw beledigen en slagen?

Mijn reactie eens terug herlezen en begrijpen, zou je geen kwaad doen.

circe 30 maart 2008 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ (Bericht 3333132)
nee nee het waren "blanken":roll:

zijn noordafrikanen of turken dan geen "kaukasiers"?

Iedereen weet toch dat de Noordafrikanen afstammelingen zijn van onze keltische stam die wij "de Vandalen" noemen?

Enfin, wreed triest die racistische aanslag, inderdaad.

Ik las het op TELETEKST!

Wat een schande wat een schande, van hare fiets gesleurd zeg! en de daders waren blank! wat een schande wat een schande.

De mentaal gehandicapte zoon van mijn moeders buurvrouw, een man van ondertussen vijftig jaar, werd vorig jaar ook tegen de grond gegooid, arm gebroken, portefeuille gepikt, tanden uit, neus gebroken, fiets kapot, onder de viaduct van de E17 oprit achtergelaten. Leefde nog.

Gelukkig was dat géén racistische aanslag, of ze hadden het nog op Teletekst moeten zetten. Uiteraard werden de daders nooit gevat. Kan ook niet met zoveel witten in één land hé. Haal die overvallers er maar eens vantussen.

/Sarah/ 30 maart 2008 16:49

amaai sarcastischer kan niet...........

circe 30 maart 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ (Bericht 3333167)
amaai sarcastischer kan niet...........

toch wel!

stel je voor dat ze dat mentaal gehandicapt slachtoffer dat in mekaar was geschopt, met gebroken armen, neus, beroofd en berooid achtergelaten, dat ze dat OOK op teletekst hadden gezet onder de titel

MAN BEROOFD, maar niks aan het handje hoor, we weten niet of de daders uit racisme handelden.... vermoedelijk niet, want de mentaal gehandicapte was een blonde man met blauwe ogen. geen nood dus.

d�*t zou pas sarcastisch zijn Saraatje.

daiwa 30 maart 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ (Bericht 3333147)
kheb niet gezegd dat het niet gebeurd! Ik weet dat dat gebeurd en ik ga het ook niet ontkennen....

Maar het verband tss de 2?? omdat de ene dat doet mag de man de vrouw beledigen en slagen?

Mijn reactie eens terug herlezen en begrijpen, zou je geen kwaad doen.

Zoals Online al zei zou een beetje meer de dagelijkse actualiteit volgen je geen kwaad doen.

Bron. VRT.

GETUIGE SPREEKT ZWARTE VROUW TEGEN.

Een getuige zegt dat er inderdaad een opmerking is gemaakt,maar het is niet duidelijk welke. Volgens de getuige zou de zwarte vrouw daarop helemaal door het lint zijn gegaan. De man zou haar weggeduwd hebben om zijn zwangere vrouw te beschermen..

Pontus 30 maart 2008 16:54

Citaat:

Oproep tot getuigen na 'racistisch' incident in Antwerpen
De lokale politie van Antwerpen doet een oproep tot getuigen naar aanleiding van het vermeende racistische incident zaterdagnamiddag in een zijstraat van de Meir.

Twee Afrikaanse vrouwen zouden in de Lange Klarenstraat zijn aangevallen door een blanke man. Na de berichtgeving over het incident kwam een getuige opdagen die een gedeeltelijk andere versie van de feiten heeft gegeven.

"De versie van de getuige wijkt af van de versie van de vrouw. Hij zegt dat de agressie eerder uitging van de vrouw dan van de man van het koppel. Die laatste zou enkel zichzelf en zijn zwangere vrouw beschermd hebben."

"Omdat de waarheid recht moet hebben en omdat het blanke koppel verdacht wordt van slagen en verwondingen met racistisch motief, willen we alle getuigen vragen zich te melden."

De politie hoopt met nog meer getuigen de juiste toedracht te achterhalen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be