![]() |
Mitgard is de zesenveertigste forummer van de week
Met een dag vertraging hebben we nu toch een opvolger voor FVDW, de gegadige is Mitgard.
Mitgard omschrijft zichzelf als: okido, hier is m'n biografie. Mitgard, 28 jaar, limburg. politieke opvattingen: sociaal-democraat met neiging tot identitaire romantiek op sommige momenten en identitaire zelfhaat op andere, afhankelijk van het weer. beroep: groenwerker studies: politieke en sociale wetenschappen, universiteit antwerpen interesses: politiek, kelto-germaanse mystiek, geschiedenis, tweede wereldoorlog, folk, tin whistle, metal, jump, computerspelletjes, freya vandenbossche. obsessies: freya vandenbossche kinderdroom: meedoen aan 'te land ter zee en in de lucht' (met glans van de schans). burgerlijke staat: ongehuwd beschrijving: verlegen type die pas loskomt na enige tijd, hecht belang aan duurzame vriendschappen/relaties, hou niet van oppervlakkige types. fire away. |
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
Waarom zo gefrustreerd?
|
heb je je thesis zelf geschreven?
|
Je hebt het voor het zeggen in de wereld. Welke zijn de 3 dingen die je het eerste aanpakt ? En welke laat je zoals het is ?
@ Pluche : Kan je wel de nick van de FvdW juist schrijven ? :-P |
Citaat:
|
Ben je een aangenaam cafémakker?
|
Mitgard, wat vind je ervan dat ze u aankondigen als "Mitgaed"?
|
Voor ik geregistreerd was, bleek je nogal een fanatieke rechtse te zijn. Wat heeft uw gedacht zo doen draaien?
|
Citaat:
|
Zou je ooit verhuizen naar een andere streek of land ? Zo ja, naar waar, zo nee, waarom niet ?
|
Beschrijf uzelf eens in 3 woorden.
|
Citaat:
|
Kijk je nog geregeld naar ter land, ter zee en in de lucht?
|
Wat is iets dat je zeker nog wil gedaan hebben in dit leven ?
|
Citaat:
Ik kan me best voornemen dat er toen veel mensen ineens pro-abortus waren ja :mrgreen: Mitgard, wie is voor u de übertr00ness blackmetalband? |
Zal Freya van den Bossche er niet beter uizien met beenwarmers en teensletsen dan in die slettebotten?
|
Citaat:
cocktailsaus. |
Wat zou je nooit eten ?
|
Citaat:
gij wel of wa? :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be