Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Wilders grote afwezige op debat NA Fitna (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103672)

Moby 30 maart 2008 20:22

Wilders grote afwezige op debat NA Fitna

Fitna is een fiasco. Wat normaal gezien zou inslaan als een bom, is met een sisser afgegaan.

Wilders had beloofd open te staan voor debatten NA Fitna, nadat hij bijna anderhalfjaar een debat uit de weg liep. En nu wil hij helaas ook niets weten van debatteren, of nog liever hij laat niets weten.

Volgens peilingen heeft de film hem 1 extra zetel bezorgd, met een foutmarge van 1 zetel.

Een foto van de bijeenkomst waar Wilders vervangen werd door een A4.

Elders heeft hij laten weten dat hij vanaf maandag open zal staan voor debatten. Na anderhalfjaar wachten hoop ik dat Wilders toch zal verschijnen :roll:

Bolsjewiek 30 maart 2008 22:26

De Telegraaf schreef al: "We zijn nog niet eens in staat een fatsoenlijke internationale rel te schoppen."

Lincoln 31 maart 2008 19:52

Dat is toch lachen geblazen eh ,mwuahahaha :rofl: ...laat die man toch met rust, hij zal voor ons de komende jaren een hoop van lachwekkende inspiratie bezorgen !

undiscovered 31 maart 2008 20:56

Wie kent Paul Witteman?

Mahalingam 31 maart 2008 22:38

Die foto roept drie vragen bij mijn op:
1. is die stoel gecontroleerd op explosieven
2. is die beamer geen omgebouwde Uzi
3. heeft die dame met hoofddoek wel of geen bomgordel onder haar kleding?
Oh ja, er waren voor het gebouw veiligheidsmensen aanwezig. Soms de 'buurtvaders' die als Religieuze Politie fungeren?

From_Vlaanderen 31 maart 2008 22:53

ik dacht dat ik in de metro had gelezen dat hij in Iran zat, Iraq zal ook kunnen

Basy Lys 1 april 2008 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 3333496)
...
Wilders had beloofd open te staan voor debatten NA Fitna, nadat hij bijna anderhalfjaar een debat uit de weg liep. En nu wil hij helaas ook niets weten van debatteren, of nog liever hij laat niets weten....

Ik kijk momenteel naar de Nederlandse TV waar rechtstreeks een debat uitgezonden wordt in het Nederlandse parlement over Fitna. De heer Wilders is prominent aanwezig.

andev 1 april 2008 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln (Bericht 3335490)
Dat is toch lachen geblazen eh ,mwuahahaha :rofl: ...laat die man toch met rust, hij zal voor ons de komende jaren een hoop van lachwekkende inspiratie bezorgen !

Nogal zielige kommentaar
... lachen jullie maar met de humor verwerkt in Fitna en de vele beestigheden kenmerkend voor de islamaanhangers die regelmatig in de media verschijnen...
Groen lachen op z'n moslims?

Jazeker 1 april 2008 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 3333496)
Wilders had beloofd open te staan voor debatten NA Fitna, nadat hij bijna anderhalfjaar een debat uit de weg liep. En nu wil hij helaas ook niets weten van debatteren, of nog liever hij laat niets weten.

Citaat:

Elders heeft hij laten weten dat hij vanaf maandag open zal staan voor debatten.
Ja, wat is het nu? Debatteert hij of debatteert hij niet?

stab 1 april 2008 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 3337082)
Ik kijk momenteel naar de Nederlandse TV waar rechtstreeks een debat uitgezonden wordt in het Nederlandse parlement over Fitna. De heer Wilders is prominent aanwezig.

Waarom een debat op TV over fitna als die zelfde TV zelf fitna niet durft uitzenden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be